חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

המרת כתר דני (DDK) לשקל ישראלי חדש - האם דנמרק זולה? תבדקו את שער המטבע המקומי בדנמרק, ביחס לשקל ישראלי חדש. המטרת מטבע משקל לכסף מקומי של דנמרק אונליין!

כמה שווה שקל אחד (ILS) לעומת כתר דני (DDK)? נא ללחוץ על המטבע הדרוש 👇

  • DDK  DDK: 1.8857

טבלת חישוב שערי מטבע: בקוביה ה-1 כותבים כמות כסף שאתם רוצים להמיר משקל (ILS) אל למטבע כתר דני (DDK)..ואז לוחצים על הכפתור CONVERT

המרת שקל ישראלי (ILS) למטבע כתר דני (DDK)

 to 

שאלות ותשובות נפוצות בנוגע למטבע המקומי (כתר דני DDK) בדנמרק

הסימול הרשמי של המטבע המקומי בדנמרק הינו DKK

כתר דני אחד שווה 0.5303 שקל ישראלי. משמע, 2 מטבעות של כתר דני שווים כמו שקל ישראלי חדש אחד. מכך אפשר להסיק שדנמרק זולה יותר מישראל.
דוגמא: אם הייתם רגילים לשלם על פחית קולה בישראל 6 שקלים, הרי שחצי מזה תשלמו בדנמרק – רק 3 שקלים.

במידה ואתם רוצים לבצע המרה משקל לכתר דני יש לעשות זאת מראש. בנורווגיה לא יודעים מה זה שקל ולכן אפשר להגיע לשם עם דולר או יורו ולהמיר שם.

רצוי להגיע עם כסף מקומי לנורווגיה ולבצע המרה באמצעות חנויות CHANGE בישראל או המרה בסניפים שבנתב"ג.

הכי חשוב – אל תתקעו בלי מזומן במהלך החופשה.

ברוב המקומות המתוירים והערים הגדולות כמו קופנהגן אפשר לשלם באשראי ולא חייבים מטבע מקומי. אפשר אפילו גם לשלם בדולר או יורו.

יש לזכור את הקוד הסודי של הכרטיס כי אחרת לא תוכלו לשלם איתו בחנויות או מסעדות.

כמו כן, יש לציין כי באיזורים הפחות תיירותיים כמו איזורי טבע, עיירות קטנות וכפרים נידחים אין אפשרות לשלם באשראי והכל שם במזומן במטבע המקומי (כתר דני).

לחץ על שער החליפין של GBP / DKK שמר על הלירה בלחץ כנגד ה קרונה הדנית השבוע. ה קרונה הדנית מפלרטטת כרגע עם הרמה הנמוכה ביותר מזה יותר משנה וחצי, וצפוי מאוד כי הצמד יחליק לרמות נמוכות יותר של תמיכה כאשר הדולר האמריקני החזק ימשיך להיערך. שער החליפין של הלירה / קרונה דנית מושפע מאוד מהדולר האמריקאי ומהעוצמה היחסית שלו מול מטבעות מרכזיים אחרים כמו האירו והין.

שער המטבע בפועל והקרונה הדנית היא DKK. לא ניתן להשתמש בקרונה גרינלנדית בדנמרק מכיוון שאין שערי חליפין המפורסמים באתר הבנק הלאומי לדנמרק. כתוצאה מכך, אין לה קוד מטבע ISO 4217 והיא חולקת את אותו שער החליפין עם הדולר האמריקני ועם מטבעות מרכזיים אחרים כמו האירו.

למרות ש- DKK הוא המטבע הלאומי של דנמרק, הוא אינו מטבע חוקי באיי פארו. איי פארו הם מדינה המנהלת את עצמה בתוך ממלכת דנמרק, ואילו דנמרק עדיין שומרת על שליטה על שטחי האיים ועל כל גבולותיה.

הכתר הדני

הוא חלק מ- ERM II ומוצמד ליורו, אך דנמרק לא הכניסה אותו לאחר הדחייה במשאל העם בשנת 2000. על פי ההסכם, המטבע הדני מוצמד לסך 7 אירו לקרונה 46038 ועשוי להשתנות, ושער החליפין שלו מוצמד ליורו. דנמרק אימצה את היורו לאחר שהעם הדני דחה אותו במשאל העם 2000 ו 2002. הוא לא הוצג כתחליף לקרונה הדנית (DKK) כמטבע הלאומי של דנמרק.

קרונות מטבע דניות במקום אירו

אתה יכול להשיג יותר כסף על ידי החלפתו בפאונד. אם יש לך שאלות לגבי מכירת כתר דני או החלפתו, אנא לחץ על קישור זה או לחץ כאן כדי למכור את המטבע שלך. אירו התקבל בארה"ב, בריטניה, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, גרמניה, צרפת, איטליה, ספרד, יפן ומדינות רבות אחרות.

כתר דני הוצב בשער החליפין הבין-בנקאי השני בהתבסס על שער החליפין בזמן אמת

30 הימים האחרונים הם בין התאריכים 1.1.2020 עד 31.10.2020, כאשר 1 יורו שבת. ב- 31 באוקטובר 2020 זה היה יום שבת, 1 קרונה = 1.1 אירו, וב -1 בינואר 2019 זה 1 יורו = 0.5 קרונות, בסך כולל של 2.2 קרונות.

Kroner הדני 1 ו- 2 הוצא ממחזורו בגלל מחסור במתכת

והמטבע של 2 Kroner הוטבע רק שנים אחרי הכיבוש הגרמני. הנושא נוצר בשנת 1942 והלב הזעיר שמזהה את המטבע כתוצר של המנטה הדנית המלכותית בקופנהגן חסר. מטבעות דומים הונפקו בדנמרק בתקופה שלפני הכנסת מטבעות אבץ, אך הם לא היו מטבעות נפרדים. בעוד שכמה מטבעות דניים עדיין בשימוש, אין שטרות הנקובים בקרונות דניות, ואין שום בעיות.

הכתר הפרואני מונפק על ידי הבנק הלאומי של דנמרק וניתן להמיר אותו בקרונה דנית ללא תשלום. הבנק הלאומי מחליף כתרים דניים עם כתרים פארואים. מטבע נורבגי, אך הוא גם מונפק ומונפק בדנית, וניתן להמיר אותו בקרונות דניות ללא עלות.

אם אתה בדנמרק

ייתכן שתראה גם את מחיר הזהב הנקוב ונסחר, אך זכור כי שער החליפין הכללי הוא זה שניתן בעת החלפת מטבע משלך לכתר הדני. שערי החליפין של כתר דני משתנים בכל שנייה, אז תסתכל על שער החליפין אירו – כתר דני, מכיוון שזה יכול להשפיע עליך. אמנם קל להזמין את המטבע במשרד החליפין, אך אם אתה נוסע לדנמרק אתה צריך להשיג את המטבע בדנית.

בדוק את שער החליפין של היורו – כתר דני מול כתר דני בראש עמוד זה למידע נוסף בנושא זה.

אירו בקרונה דנית

כדי לקבל יורו אחד עבור המטבע החינמי באמצעות מחשבון XE, או הוסף את הפסו הפיליפיני (PHP) והשווה את הכסף המקומי של הפיליפינים ודנמרק. פזו ארגנטינאי חי ומהווה ממיר המרה עבור כתר דני, אותו ניתן להמיר לכל מטבע שאינו פזו ארגנטינאי. בעמוד זה תוכלו למצוא את שער החליפין בין אירו – כתר דני לפז ספרדי (EUR) וכן את שער ההמרה של כל מטבע.

בעמוד זה תוכלו למצוא מידע על שער החליפין בין כתר דני למטבעות דניים מקומיים אחרים כמו כתר דני, כתר דני – אירו ו כתר דני – פזו.

המטבעות הדניים מורכבים כיום מכתר דני המחולק ל 100 עפרות, כאשר 50% מהעפרות הומרו לעדות קטנות יותר עקב אינפלציה. מטבעות דניים, המורכבים כיום ממטבעות קרונה בשווי כולל של 1000 קרונות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן