חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

אם אתם מתכננים טיול לקופנהגן ואין לכם ממש זמן לטייל כמה ימים או שבועות, תוכלו לעשו טיול ביום אחד ולראות את המקומות הטובים ביותר ביום אחד. 

בין המקומות בקופנהגן השונים תוכלו למצוא את פסל בת הים הקטנה, לבקר בגן טיבולי, לבקר בעירייה, לבקר בארמון המלוכה אמאליאנבורג ועוד.

קניות ובילויים בקופנהגן ביום אחד

אחד הדברים החשובים בכל טיול זה הקניות. לקניות חלק בלתי נפרד מחוויית הטיול ולכן חשוב לעשות כמה שיותר קניות ולקנות מזכרות ואיך לא לשכוח קניות למשפחה והחברים. 

למרות קופנהגן היא עיר לא זולה לקניות היא כוללת לא מעט חנויות, מזכרות, בלתי כולבו גדולים ובוטיקים עם מיטב המעצבים בעולם. 

בקצה המדרחוב תמצאו את נייהבן הנמל החדש של קופנהגן ולאורך התעלות תמצאו עשרות בתי קפה, מסעדות ופאבים. 

ואל תשכחו את חגיגת הבירה מקום שמתחילה כבר משעות הבוקר המוקדמות בקרב תושבי המקום. כמו כן, תוכלו לצאת לסיור חינם במקום ולבקש טעימות.

אתרים שאתם חייבים לבקר בהם בקופנהגן

אחד הדברים שאתם חייבים לעשות שאתם מגיעים לקופנהגן זה לבקר באתרים שונים במקום. בקופנהגן תמצא גנים ועתיקות לצד אומנות ואתרים נוספים.

המגדל העגול – הוא אחד המקומות שאתם חייבים לבקר בו הוא כולל מגדל בגובה של 35 מיטרים אשר נבנה בימי המלך כריסטאין ה-4 בשנת 1637. העלייה שעליה מתבצעת בצורה של ספירלה והוא כולל 200 מטרים.

ארמון אמליאנברוג – ארמון אמליאנברוג הוא הארון הרשמי של משפחת המלוכה הדנית. הוא נקרא על שם המלכה סופי אמאלי ונבנה על ידי פדרריק ה-5. בעבר שימש ארמון תענוגות עד שנשרף בשנת 1689 וכיום הוא אתר הפתוח למבקרים ותיירים מכל רחבי העולם.

פארק אוסטרד – פארק עם צמחייה מרהיבה ביופייה בהמשכו אפשר לראות את הגנים הבוטניים, לאחר הביקור בגנים הבוטניים תוכלו לבקר בגלריה הלאומית (הכוללת שטח גדול ונרחב) ולראות תערוכות קבועות של מיטב אמני דנמרק מהשנים ה-16 עד ה-18 וכן עבודות של אומנים מוכרים כמו: פול רובנס, אנדראה מנטניה ועוד.

ארמון רוזנבורג – אתר שאסור להחמיץ במהלך הטיול, במקום תמצאו במרתפי הארמון את אוצרות המלוכה שכוללים: כתרים, זהב, יהלומים וותכשיטים רבים. כמו כן תוכלו לסייר בתוך המצודה ולראות איך חיו בעבר מלכי דנמרק.

התחבורה בקופנהגן

התחבורה בקופנהגן, היא תחבורה טובה ונוחה וכוללת רכבות, אוטובסים ומוניות למקום. כדי לנסוע יש לרכוש כרטיסים מראש.

כמו כן, תוכלו לקבל החזר מע"מ על הנסיעות באמצעות טופס לקבלת החזר מע"מ בנמל התעופה. ההחזר עצמו נעשה במומן על קנייה בסכום של 64 דולר בחנות אחת

האטרקציות השוות שאסור לכם לפספס בקופנהגן

טיול בקופנהגן מצריך תכנון מראש במיוחד שמדובר על כמה שבועות או חודשים, אך אם אתם קצרים בזמן תוכלו לעשות טיול לקופנהגן ביום אחד. 

כל מה שאתם צריכים זה לבקר במקומות הפופולאריים במקום ולתכנן לכם סדר יום מראש כדי שתספיקו לבקר בכמה שיותר מקומות מהבוקר ועד הערב. 

אז אילו אטרקציות שוות כדאי לשלב בטיול? ואילו מקומות חשובים אסור לפספס התשובה לפניכם.

פסל בת הים הקטנה פסל בת היום הקטנה הוא סמלה של העיר קופנהגן. הפסל עשוי ברונזה ונוצר בהשראת בת הים האגדה בת הים הקטנה. 

הפסל מוצב במקום משנת 1913, על ידי הפסל אדווארד אריקסן והוא מוצב על שפת תעלת המים ליד הנמל. 

במהלך השנים נערף ראשה של בת הים הקטנה וכיום מוצב פסך העתק של בת הים הקטנה. מקום פסל בת הים הקטנה נמצא מול הנמל המסחרי של קופנהגן Langelinie.

שיט תעלות – בשיט תעלות שהיא אחת האטרקציות המהנות והכיפיות שיש בקונפהגן, תוכלו לשוט ולראות נופים מקסימים, פינות יפות ועתיקות של העיר ועוד. השיט עצמו אורך כשעה והיא חוויה מהנה בפני עצמה. כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס לאוטובוס ולתעלות יחדיו ולעלות ולרדת כמה אתם רוצים ביום.

גני טיבולי – הוא לונה פארק קסום ומיוחד שהוקם בשנת 1843 בטבורה של העיר לא הרחק מכיכר העיר. במתחם הפארק אשר לקוח ממש כמו באגדות ימצאו מרבדי דשא גדולים ופרחים, מנורות, מתקני שעשועים מפחידים ועוצרי נשימה וכן מסעדות כולל מסעדות יוקרה, הופעות ואפילו את האקוורים. 

אם תגיעו בלילות שבימי רביעי ושבת תוכלו אף לראות זיקוקי דינור מרהיבים בשמיים. מיקום הפארק: לא הרחק מכיכר העיר ובית העירייה, ברחוב Vesterbrogade 3. עלות כרטיס למבוגר 130 קרונות.

נוהאבן הנמל החדש – הנמל החדש הוא אחד ממוקדי הבילוי בעיר קופנהגן. אפשר לראות אות ברוב גלויות העיר. בנמל החדש תוכלו למצוא מסעדות ומקומות בילוי לאורך כל שעות היום, לראות את היפים והיפות של העיר משתזפים על גדות התעלה ועוד.

שאלות נפוצות בנוגע לקופנהגן ביום אחד

העונה הכדאית להגיע לטיול לקופנהגן היא בסתיו שבה הטמפרטורות יורדות ונוחות לטיול בין החודשים ספטמבר עד אוקטובר. אך גם תקופת הקיץ היא תקופה טובה לביקור מאחר יש הרבה שעות אור ומגז האוויר נעים ולא קר.

אין טיסה ישירה מתל אביב לקופנהגן ישנה עצירה והחלפת מטוס נוסף עד ליעד המבוקש.

המטבע שמשתמשים בקופנהגן הוא כתר דאני.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן