חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

על העיר בילונד (Billund) שמעתם?

אם כן זה היה וודאי בזכות 2 האטרקציות המפורסמות ביותר בעיר הדנית ואלו שהופכות אותה אטרקטיבית לתיירים, ובעיקר למשפחות.

האטרקציה המפורסמת ביותר היא כמובן ה"לגו – לנד", אשר מהווה לא רק את מקור המשיכה הגדול ביותר לעיר, אלא גם את מקור הפרנסה העיקרי.

אבל האטרקציה השנייה, אותה נסקור בקטע זה, היא לא פחות מסעירה או מרתקת מהלגו – לנד, ויש שיגידו שאפילו יותר. ברוכים הבאים לכפר הנופש ופארק המים "ללנדיה" (Lalandia).

Booking.com

כפר נופש מושלם באזור מקסים למדי קרוב ללגולנד!

זהו כפר נופש.
בכפר מספר סוגים של יחידות דיור.
הזמנו דירה מרווחת עבור שתי משפחות. לכל משפחה היה אגף משלה הכולל 2 חדרי שינה וחדר רחצה. באחד מהם היתה מכונת כביסה ומייבש ובשני גקוזי וסאונה.
המטבח היה מאובזר כהלכה כולל מדיח. בסמוך פארק מים משחקיה אליהם הכניסה חופשית, סופרמרקט ומסעדות שונות.
קצת יותר רחוק פארק לגו.
בעיירה בילונד הסמוכה בית הלגו – מומלץ, חנויות, מסעדות וסופרמרקטים!

כפר הנופש ללנדיה – הרבה יותר מעוד פארק מים.

ראשית נעשה סדר בבלגאן. ללנדיה ממוקם בסך הכל חמש דקות מה"לגו – לנד", כך שבאופן טבעי משפחות משלבות בין 2 האתרים בעת ביקורם בעיר.

אבל הללנדיה הוא אתר עצמאי בפני עצמו, שונה לחלוטין מהלגו – לנד ומציע למעשה הרבה יותר ממתקני מים ופארק שעשועים. הללנדיה הוא מה שנקרא כפר נופש – כלומר, יש כאן כל מה שאתם צריכים בשביל הנופש המושלם, ובלי שום צורך לעזוב את המקום.

אז איפה בעצם ישנים בללנדיה

תארו לכם שהייתם יכולים לגור בבקתה מפנקת יחד עם כל המשפחה שלכם, כאשר כל מתקני המים, האטרקציות, המסעדות בתי הקפה ומקומות הבילוי, כולם במרחק דקות ספורות. אז כבר אין צורך לדמיין, זהו בדיוק הנופש לו תזכו בללנדיה.

כפר הנופש ללנדיה מציע מגוון עצום של בקתות נופש נפלאות בגדלים וסטנדרטים שונים, לדוגמא:

בקתות ל2 עד 4 אנשים – בין 60 ל72 מ"ר. הבקתה כוללת סלון פלוס חדר ישיבה וטלוויזיה, מטבחון מאובזר בכל מכשירי החשמל (כולל מדיח כלים).

בבקתה 2 חדרי שינה – אחד עם 2 מיטות יחיד ועוד חדר שינה עם מיטה זוגית ומיטת תינוק. בנוסף תמצאו בבקתה אמבטיה עם שירותים צמודים וחנייה פרטית לרכב אחד מחוץ לבקתה. בנוסף יש בבקתות מכונת כביסה ומייבש 

בקתות ל5 עד 6 אנשים – כ90 מ"ר. סלון עם פינת ישיבה, מטבחון מאובזר בכל מכשירי החשמל (כולל מדיח כלים).

חדר אמבטיה בסגנון "חמאם" עם שירותים צמודים. 3 חדרי שינה – אחד עם מיטה זוגית ומיטת תינוק, חדר נוסף עם מיטה זוגית וחדר נוסף עם 2 מיטות יחיד. מחוץ לבית חנייה פרטית ל2 רכבים. בנוסף יש בבקתות מכונת כביסה ומייבש. 

בקתות ל7 עד 8 אנשים – כ120 מ"ר. זוהי בקתה של 2 קומות. בקומה הראשונה סלון עם פינת ישיבה, מטבח מאובזר (כולל מדיח כלים), חדר אמבטיית חמאם ושירותים צמודים.

בקומה זו גם חדר שינה עם מיטה זוגית. בקומה השנייה 2 חדרי שינה באחד מהם מיטה זוגית ובשני 2 מיטות יחיד. גם כאן יש חנייה פרטית ל2 רכבים מחוץ לבקתה. בנוסף יש בבקתות מכונת כביסה ומייבש.

פארק המים "אקוואדום" בללנדיה, בילונד

ללנדיה הוא כאמור כפר נופש מגוון ועצום המעניק אפשרויות בילוי רבות. פארק המים שבו נקרא "אקוואדום" (Aquadome) והוא למעשה רק אחת מהאטרקציות בכפר, אם כי קרוב לוודאי שהבולטת שבהן.

למעשה, אנשים רבים מגיעים לפארק המים עצמו מהסביבה וחוזרים באותו היום לבתיהם. כמובן שלכל תייר יש את האופציה לעשות כך, אבל ללא ספק החווייה המושלמת כוללת מגורים בשטח הכפר עצמו.

פארק המים משתרע על לא פחות מ10,000 מ"ר וכולל 4 בריכות שונות, ביניהן בריכת גלים, בריכת המערות ו2 בריכות נוספות.

בנוסף תוכלו ליהנות מ6 מגלשות מים הכוללות את מגלשת ה"טורנדו" וה"תמנון". אם זה לא מספיק, בפארק תמצאו גם 2 מתחמי סאונה ואפילו ג'קוזי.

ללנדיה – הכפר שיש בו הכל

Booking.com

הבית זה כמו וילה, היה נוח מאוד והמיקום היה מושלם לבקר ב-LEGOLAND ובפארק המים.

כפר נופש גדול, בקתות מרווחות מאוד. פארק מים נחמד לילדים, מסעדות ומקומות בילוי. מאוד קרוב ללגולנד, מרחק הליכה. חנייה ליד הבקתה. מטבח מאובזר

נכס ענק עם הכל מפארק מים, באולינג, מיני גולף ועד טיפוס צוקים וטיפוס סקי… מתקנים מצוינים גם לתינוקות. אתה יכול בקלות לבלות ימים ברצף ועדיין להרגיש להישאר יותר. כמו כן, אוסף טוב של מסעדות. חנות מכולת מאובזרת היטב.

אם כבר מיציתם את פארק המים במקום, אל חשש, האטרקציות כאן לא נגמרות לעולם. בתחומי כפר הנופש ממוקמים להם גם מכון כושר, מגוון מגרשי ספורט, מדשאות למשחק או ישיבה, אתר מיני גולף מקורה ומושקע, אולם באולינג, אולם קולנוע, דיסקוטק ועוד ועוד.

מעבר לאטרקציות הקבועות, מתקיימים בכפר אירועים והפעלות בכל ימי השבוע, כך שמומלץ לעקוב אחרי הפרסומים במקום.

כל מה שאתם צריכים במקום אחד זה שלא צריך לצאת מללנדיה כבר אמרנו? ובכן יש לכם כאן באמת הכל. בכפר פועלים סופרמרקטים וחנויות רבות במידה וחסר לכם משהו או שתרצו לבשל לעצמכם במטבח אשר בבקתה.

בנוסף, כמובן שיש אין ספור מסעדות בטעמים וסגנונות שונים, כאלו מפוארות יותר וכאלה נוחות לתקציב.

בתי קפה, גלידריות וכדומה תמצאו גם כן ללא בעיה. במקום גם מרפאה, חנויות נוחות ואפילו בית מרקחת. כל מה שצריך כדי להבטיח חופשה מושלמת ושקטה.

כפר נופש באווירה של כפר תשכחו כל מה שהכרתם מכפרי נופש בארץ – המקום כאן פסטורלי, שקט, ירוק ושליו. בין המבקרים תראו לעיתים קרובות ברווזים מתרוצצים חופשי, במקביל לפינות החי והליטוף המפוזרות בכפר להנאת הילדים.

הכפר מציע מרחבים עצומים וירוקים לטיולים רגליים או על גבי אופניים. במרכזו של הכפר ממוקם כל ה"אקשן". שם תוכלו להשאיר את הילדים ולמצוא אותם אחרי מספר שעות עייפים ביותר אך מאושרים.

בנוסף, מתקיימות בכפר כמעט מדי ערב הופעות חיות של אמנים ומוזיקאים, בנוסף למגוון הצגות ומופעים לילדים.

שאלות נפוצות בנוגע לכפר הנופש ללנדיה, בילונד, דנמרק

חד משמעית כן. כפר הנופש ללנדיה מומלץ ביותר וזוכה לפופולריות אדירה בקרב משפחות רבות לאורך השנים.

במידה ואתם אורחים בכפר הנופש ללנדיה, הכניסה לפארק המים ה"אקוואדום" היא בחינם. עבור אורחים המגיעים מחוץ לכפר הנופש רק לטובת הפארק, כרוכה הכניסה בתשלום

 בהחלט כן. המרחק בין הללנדיה ל"לגו – לנד" הוא בסך הכל כחמש דקות.

בוודאי שכן. חלק מן הבקתות בכפר הנופש ללנדיה מותאמות ומונגשות לבעלי כיסא גלגלים ומוגבלויות נוספות.

שדה התעופה של בילונד נמצא בסך הכל מרחק של 5 דקות נסיעה מכפר הנופש ללנדיה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן