חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

אקווריום בקופנהגן, דנמרק (Den Blå Planet, National Aquarium Denmark) הינו האקווריום הגדול ביותר באירופה ואסור לכם להפסיד אותו!

קופנהגן עיר הבירה של דנמרק היא עיר תוססת וצבעונית, מצד אחד אחד זוהי עיר מודרנית ומתקדמת מצד שני יש בה את החלק העתיק המקסים שאי אפשר לפספס כשמגיעים לביקור בעיר, לא במקרה היא מושכת אליה כל כך הרבה תיירים מכל רחבי העולם.

קופנהגן מציע לתייר אינספור אטרקציות מכל הסוגים, אחת האטרקציות הפופולריות אשר נחשבת אטרקצית חובה זהו אקווריום בקופנהגן דנמרק (Den Blå Planet, National Aquarium Denmark), הכוכב הכחול זהו מתחם המכיל יותר מחמישים אקווריומים עם מגוון עצום של בעלי חיים וצמחייה יוצאת דופן.

אם אתם מתכננים טיול בקופנהגן עם ילדים והאמת גם אם אתם זוג או כמה חברים ביקור באקווריום בקופנהגן דנמרק מומלץ ביותר חוויה של טבע וארכיטקטורה מרהיבה שלא כדאי לכם לפספס.

למה אקווריום בקופנהגן, דנמרק נחשב לאטרקציה מובילה

אקווריום בקופנהגן, דנמרק הוא האקווריום הגדול ביותר באירופה אשר נמצא בתוך מבנה מרהיב אשר נחשב לאטרקציה בפני עצמה, המבנה אשר תוכנן על ידי החברה האדריכלית של קופנהגן נראה כמו עין צבועה בצבע כסף כאשר היא נראית כאילו היא מסתובבת ועושה מערבולת.

בתוכו המתחם מחולק לשלושה אזורים כאשר כל אזור עוסק בנושא אחר אזור האוקיינוסים, אזור אגמים ונהרות טרופיים אזור של אגמים צפוניים, המתחם מכיל יותר מחמישים אקווריומים בסך הכל שבעה מיליון ליטר מים, שטח המתחם עולה על עשרת אלפים מ"ר והמבנה הארכיטקטוני המיוחד זורם בצורה יוצאת דופן.

אזור האוקיינוסים – תתכוננו לחוויה צבעונית במיוחד עם מגוון גדול של אקווריומים המכילים אינספור מינים של בעלי חיים אשר האוקיינוס הוא ביתם הטבעי, תוכלו לראות שם דיונון טרופ עם צבעים מרהיבים, צלופח מורי שנראה מאיים במיוחד, ריף אלמוגים המכיל מגוון אדיר של דגים בשלל צבעים.

לאורך השנה יש גם תערוכות מזדמנות מאוד מיוחדות שמביאות בעלי חיים נדירים, באקווריום הגדול של אזור האוקיינוסים תוכלו לצפות במגוון סוגי כרישים, צבי ים ענקיים, צלופחים ועוד מגוון גדול של בעלי חיים.

אגמים ונהרות טרופיים – באזור זה תמצאו מגוון גדול של בעלי חיים אשר מים מתוקים באגמים ונהרות טרופיים זהו בית גידולם הטבעי, תוכלו לראות שם את דג המערה העיוור, צלופחים חשמליים, דג פיל, דג ארואנה שמסוגל לקפוץ לגובה מדהים מחוץ למים ועוד.

בין היתר יש במתחם זה גם אזור של בעלי חיים טרופיים שחיים מעל המעל, יש שם, זיקיות, עטלפים, צפרדעים ארסיות עם מגוון צבעים מרהיבים, וגם מגוון ציפורים כמו לדוגמא, תוכי ראש כחול, אנטילופה וציפור אורז.

האגמים של המדינות הנורדיות – אזור זה מוקדש לנהרות ואגמים באזור הצפוני של כדור הארץ, תוכלו לראות כאן דגים ובעלי חיים מיוחדים אשר חיים במים הקרים של האגמים הנורדים, תוכלו לראות צלופחים מיוחדים ודגים ייחודיים לאזור, כמו כן מומלץ לבקר באזור של הדגים הצבעוניים של הנהרות הנורדים.

בין השאר ש אזור המוקדש ללוטרות, ליער האצות של אלסקה, תוכלו להתרשם מהדיונונים המיוחדים של הנורדים וגם בתערוכה מאוד מעניינת אשר עוסקת בזיהום הימים האגמים והנהרות ברחבי העולם על ידי פלסטיק, תוכלו ללמוד את המשמעות של הבעיה הגלובלית וללמוד על החשיבות של שמירה על הסביבה בה כולנו חיים.

מה צריך לדעת לפני ביקור באקווריום בקופנהגן, דנמרק

האקווריום של קופנהגן נחשב לאטרקציה מאוד פופולרית עבור תיירים רבים שמגיעים לטיול בקופנהגן, לכן מומלץ לרכוש כרטיסים מראש ולהבטיח את מקומכם, את הכרטיס ניתן להזמין באינטרנט במחיר של שמונים ושמונה שקלים.

ביקור אקווריום בקופנהגן, דנמרק מאוד מומלץ עבור משפחות עם ילדים יש שם מגוון פעילויות לכל המשפחה וניתן לבלות שם כמה שעות טובות, אם אתם מגיעים למקום עם רכב תוכלו למצוא חנייה גדולה ומקורה בקרבת מקום, יש במקום בית קפה מאוד נחמד אשר מציע גם תפריט ילדים, כמו כן יש גם חנות מזכרות עם מזכרות ייחודיות מהעולם הכחול בקופנהגן.

אקווריום בקופנהגן, דנמרק פתוח כל ימות השבוע החל משעה 10:00 עד 17:00 בימי שני המקום פתוח עד השעה 21:00.

אקווריום בקופנהגן, דנמרק הוא האקווריום הגדול ביותר באירופה, עם מבנה ראוותני המעוצב בארכיטקטורה יוצאת דופן ומגוון עצום של בעלי חיים וצמחים, יש במתחם יותר מחמישים אקווריומים אשר מחולקים לשלושה אזורים נפרדים שכל אחד מהם מכיל עולם ומלואו.

אקווריום בקופנהגן, דנמרק נמצא בכתובת: Jacob Fortlingsvej 1, 2770, Kastrup, ניתן להגיע ממרכז קופנהגן באמצעות מטרו קו M2. במידה ואתם מגיעים עם רכב יש חניון במקום.

כן מאוד מומלץ לבקר עם ילדים באקווריום בקופנהגן, דנמרק זוהי אחת האטרקציות הפופולריות ביותר עבור משפחות עם ילדים שמגיעים לבקר בקופנהגן והאזור, יש במתחם מגוון פעילויות מעולות לכל המשפחה ומגוון אטרקציות ייחודיות.



אקווריום בצורת ג'קוזי נפתח לקהל בקופנהגן (הצגת שקופיות). עוצב על ידי האדריכלים המקומיים 3XN, האקווריום בלב מרכז העיר, רק כמה רחובות מהמוזיאון הדני המלכותי, הוא תוספת דרמטית הן לקו הרקיע והן לבירת דנמרק ויהפוך לאחת האטרקציות הגדולות בעיר.

מתחם האקווריום החדש יורכב מ- 55 אקווריומים

שיכילו 10 מיליון ליטר מים ויהיו הגדולים מסוגם בעולם. כל טנק יכיל 4 מיליון ליטר מים, יהיה בגובה 7 מטרים ויהיו בו מנהרות עומס מים ברחבי האקווריום. החדר המרכזי נקרא Room Round והוא מרכז הניווט של האקווריום, בו המבקרים יכולים לבחור איזה נהר, אגם או אוקיינוס הם רוצים לחקור. המבקרים יכולים לבחור בין נהרות, אגמים, אוקיינוסים או אקווריומים, אך זה יהיה מקום מרכזי בו הם יכולים גם לבחור בין נהרות ואגמים או אוקיינוסים לחקור.

דן בלה פלאנט

הוא אחד מציוני הדרך הבולטים ביותר של הבירה, ואילו דנמרק מתקרבת לגשר האוויר והים לשוודיה. האקווריום בעיריית טאארנבי ממוקם במרכז העיר, ממש מחוץ לכניסה הראשית לעיר הנמל קופנהגן. הכוכב הכחול ממוקם גם בצד השני של הגבול הדני עם שבדיה, על הגבול הדני-שוודי באורהוס.

Blue Planet מציע סיורים מודרכים למי שלא רק רוצה לראות את היצורים המרהיבים בחלונות הויטראז 'הענקיים

שני האקווריומים של Blue Planet, Den Bla Planet והאוקיאנוריום של הים הצפוני, מציעים הצצה אל העולם התת-ימי הרחוק, בעוד שהמערה מציעה אפשרות לצלול לסודות הפילים, הדגים והצלופחים החשמליים. האקווריום כולל גם מסעדה המשקיפה לים, והתפריט כולל דגים טריים. ישנם מספר אקווריומים ואוקיאנוסים לאורך חוף דנמרק, בהם המבקרים יכולים לחוות הרפתקאות תת-ימיות מרגשות, כמו הים הדרומי, האוקיאנוס הארקטי ואפילו האוקיינוס האטלנטי.

האגן הגדול ביותר של בלו פלאנט יארח חיים באוקיאנוסים הטרופיים ויארח חיי מים בכרישים וקרניים גדולים

שיגיע לשיאו בכרישי הענק, בקרניים ובחיים ימיים אחרים מיערות הגשם באמזונס. מתחם האמזונס הלח יעטוף אתכם בחוויית יערות גשם מציאותית מאוד, והאקווריום מלא בדגים ובחיים ימיים אחרים מכל רחבי העולם. יש גם אקווריום גדול עם נוף לאוקיאנוס שלא נראה בשום מקום אחר בעולם, כמו שונית המחסום הגדולה. המינים הגדולים ביותר באקווריום הכוכב הכחול יהיו האמרהד, אחד הכרישים הגדולים והחזקים בעולם. כרישי הפטיש יכולים לשחות במהירות של עד 1,000 מטר לשנייה והם הכרישים הגדולים מסוגם על פני כדור הארץ.

הצופים חווים מנהרת זכוכית אקרילית ארוכה ועבה המובילה דרך מיכלי האקווריום הגדולים

הנוף עולה על המבנה, ובריכה חיצונית מסמנת את החוויה הייחודית המצפה למבקרי האקווריום כאשר הם נכנסים לכוכב הכחול. מערבולת המושכת אותם מהעולם אל האוקיינוס העילי. המבקרים יכולים לשבת שעות ולהתפעל ממינים תת-מימיים נהדרים ולשחות במים עד 30 דקות בכל פעם או עד שעתיים ביום אחד. בפארק, הנוף עולה על המבנים ובריכות האוויר הפתוח הן החוויה הייחודית שמחכה למבקר באקווריום כשהוא נכנס לכוכב הכחול. הג'קוזי שמושך אותו מעל פני השטח שלו לים אל עולם העולמות, כמו גם מערבולת בה הוא שוחה למעלה משעה.

אם אתה מוקסם מהעולם התת ימי ואוהב את היצורים המלכותיים של האוקיאנוס

אז אתה בהחלט צריך להוסיף זאת לרשימת הדלי שלך. הכוכב הכחול הוא אחד האקווריומים הפופולאריים בעולם והמקום המושלם לטיול יום לקופנהגן, דנמרק או אפילו העולם כולו.

באקווריום הכוכב הכחול 53 אקווריומים שונים עם סך של 7 מיליון ליטר מים

שכל אחד מהם מכיל את המין שלו של דגים, זוחלים, דו-חיים, ציפורים, יונקים וזוחלים. האקווריום הלאומי הדני הוא אחד האקווריומים הפופולאריים בעולם והאקווריום הגדול באירופה. הוא מאכלס למעלה מ -1,000 דגים ובעלי חיים ימיים אחרים מרחבי העולם, בהם מתגוררים יותר מ -1.5 מיליון מיני דגים ולמעלה מ -3 מיליון זוחלים ודו-חיים. האקווריום הכוכב הכחול ממוקם בקופנהגן, דנמרק, עיר עם אוכלוסייה של למעלה מ -2.2 מיליון איש, השוכנת ב -53 אקווריומים נפרדים עם למעלה מ -7.7 מיליון ליטר מים. עם למעלה מ -5 מיליון ליטרים מים מתוקים ליום, BluePlanet הוא האקווריום הגדול מסוגו בדנמרק והאקווריום הגדול ביותר באירופה.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן