חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

אילו אטרקציות מומלצות יש בעיר קופנהגן בדנמרק? מה צריך לדעת על כל אטרקציה הנחשבת מומלצת למטייל הישראלי בדנמרק, קופנהגן? הכל כאן!

אורהוס, העיר השנייה בגודלה בדנמרק, רגילה למשוך את תשומת לב קופנהגן, אך תיירים עוברים לרוב גם בקופנהגן וגם בארוש. לשתי הערים יש הרבה מה להציע, כמו גן חיות מאובזר היטב, סצנת אמנות תוססת והיסטוריה עשירה. לאור כל זה, כדאי לבדוק כמה מהמקומות הטובים ביותר בדנמרק לבקר בהם בטיול שלכם. אם תישארו בסוף שבוע ארוך ותעשו את הסיור, לא תחמיצו את כל הדברים המדהימים שתוכלו לעשות בדנמרק. מצא את דנמרק מידע תיירותי ושכח לראות או להישאר בהמון מקומות טובים בכל רחבי דנמרק ולראות את כולם.

יש גם הרבה מוזיאונים בקופנהגן

אבל אם תבחר רק אחד, אז המוזיאון הלאומי הדני או המוזיאון הדני בקופנהגן. זה מאוד שימושי, מכיוון שקופנהגן היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בדנמרק והסיור מתחיל מכאן, לכן כדאי לבקר בכל מוזיאון לאומי במדינה זו.

הרפתקאות מחנה הוא נווה מדבר לאוהבי הטבע והוא גם אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בדנמרק אם אתם מחפשים ריגושים. זהו המקום המושלם למי שרוצה לבלות חופשה בלתי נשכחת עם ילדיהם.

סיור בדנמרק וחקירת דנמרק כתרמילאים זו חוויה מצוינת שכן יש הרבה מה לעשות ונפלא

ביקור בקופנהגן השכנה וחקירת המראות המדהימים של העיר ותרבותה וההיסטוריה הייחודיים שלה קל ושווה ביקור. המשך לקרוא כדי לבקר בכמה מהמקומות הטובים ביותר שלנו בדנמרק ולהתחיל לתכנן את הטיול שלך!

אם אתם באמצע תכנון הטיול לדנמרק

אל תשכחו להזמין לפחות שלושה ימים בקופנהגן. מסלול דני, אולי כבר תכננתם אותו, אבל חפשו השראה למה לעשות בדנמרק בחורף. אם אתה נוסע לקופנהגן מחוץ לזמן הזה, כדאי לך לשקול לנסוע לרוסקילדה או לאודנס במקום.

דגם הלגו הגדול בעולם ממוקם בקופנהגן והוא אחד האטרקציות התיירותיות המתויירות ביותר בדנמרק

קצת יותר רחוק נמצאת רוסקילדה, הבירה לשעבר, הידועה במורשת הוויקינגית שלה ובארכיטקטורה הוויקינגית שלה, כמו גם במרכז העיר היפה שלה.

עיר זו

היא אחת הבירות העתיקות באירופה ובקלות המקום הטוב ביותר לבקר בו בדנמרק בזכות ההיסטוריה, הארכיטקטורה והתרבות שלה. כפר זה בעיירה הקטנה יחסית של דנמרק מושך מבקרים כבר מאות שנים ומציע מבוא לחיים הנורדיים המודרניים. מרכז העיר עם המבנים ההיסטוריים והארכיטקטורה היפה שלו הופך אותו ליעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד.

ביוטלנד יש גם כמה מהאטרקציות החשובות ביותר לילדים בדנמרק. אחת האטרקציות הגדולות ביותר היא לגולנד בילונד, שהיא למעשה אחת האטרקציות המתויירות ביותר בדנמרק לילדים ולצעירים.

פארק השעשועים המקורי של לגולנד, שנפתח בשנת 1968, הוא אחד מפארקי השעשועים הפופולאריים ביותר בעולם, ומושך למעלה מ -1.5 מיליון מבקרים בשנה.

המוזיאון הימי

אחד המקומות הטובים ביותר בדנמרק, פתח את שעריו לציבור בשנת 1915. המוזיאון ההיסטורי הפתוח הזה מכניס אתכם היישר להיסטוריה של דנמרק, אז לעזאזל! העיר מימי הביניים היא חובה לראות – לראות את העיר, ואת אחד היעדים התיירותיים האהובים עלי בעולם, כמו גם מקום טוב לבקר בו.

העיר הדנית היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם וגם מקום טוב לבקר בו. עם העיר העתיקה הזו, שהוקמה על ידי הוויקינגים מארהוס, ישנם כל כך הרבה אטרקציות תיירותיות בדנמרק, אך אין כמו העיר עצמה.

עם 20 מקומות מדהימים לחקור בקופנהגן

אין פלא שהדנים הם בין האנשים המאושרים ביותר בעולם. עם אינספור הזדמנויות לבקר בדנמרק, תמיד היה הרבה מה לראות בעיר הבירה התוססת שלה, והיה לה הכל, עם אינספור מוזיאונים, מסעדות, בתי קפה, חנויות, מלונות ועוד.

יש כל כך הרבה מקומות נהדרים לבקר בדנמרק, ויש פשוט רבים מכדי להזכיר כאן, אך שים לב שדנמרק היא עדיין אחת המדינות היפות בעולם ומקום נהדר לטייל בה.

כדי לעזור לך לתכנן את הטיול המושלם לדנמרק, ניסיתי לסכם את מה שאתה יכול לראות ולעשות ביוטלנד, בפונן ובזילנד. המקומות הטובים ביותר לבקר בדנמרק בקיץ הם בצפון, בדרום, במזרח, במערב ובמערב של המדינה, כמו גם בדרום ובמזרח.

ברוסקילדה, כשעה מקופנהגן, שוכנת הקתדרלה בה נקברו המלכים והמלכות הדניים. אטרקציות היסטוריות ביוטלנד כוללות את הארמון המלכותי של קופנהגן והמוזיאון הלאומי של דנמרק, כמו גם מספר מוזיאונים ומוזיאונים בפונן.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן