חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

על אף שדנמרק היא היא המדינה הקטנה ביותר בין המדינות הסקנדינביות יש לה היסטוריה רבוית אירועים. ביקור בקופנהגן הוא חוויה של חיי לילה תוססים אטרקציות מומלצות לכל המשפחה וכמובן חיי תרבות ומוזיאונים רבים וטובים. אחד המוזיאונים הטובים בעיר זהו המוזיאון הדני להתנגדות (Museum of Danish Resistance) 

מוזיאון ההתנגדות הדנית הוא מוזיאון המוקדש כולו למאבק של ההתנגדות של דנמרק במהלך הכיבוש הנאצי בין השנים אלף תשע מאות ארבעים עד אלף תשע מאות ארבעים וחמש. במוזיאון ההתנגדות הדני תוכלו לראות חפצים ופריטים אותנטיים ששרדו את השנים והשתמרו בצורה נפלאה.

כאשר אתם מתכננים טיול לקופנהגן בהחלט מומלץ לשים גבוה בסדר העדיפויות ביקור במוזיאון ההתנגדות הדני, תמיד טוב ללמוד את ההיסטוריה המעניינת והמוזיאון מציג אותה בצורה יוצאת מן הכלל, אספנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני ביקור במוזיאון ההתנגדות של דנמרק (Museum of Danish Resistance). 

מלחמת העולם השניה לא פסחה על דנמרק מוזיאון ההתנגדות הדני

מוזיאון ההתנגדות הדני פתח את דלתותיו בשנת אלף תשע מאות חמישים ושבע, המטרה של המוזיאון הייתה להציג בצורה המוחשית ביותר את, לוחמי ההתנגדות הדנית אם הם, פטריוטים אנונימיים או גיבורים מפורסמים. הרעיון של המוזיאון הוא להציג את הצבא הדני כתנועה המחולקת לקבוצות התנגדות רבות.

המוזיאון מציג באמצעות דמויות היסטוריות חשובות שחיו בתקופת הכיבוש הנאצי, כמה מהדילמות שעמן נאלץ להתמודד העם הדני שארצם נכבשה. ההחלטה להתנגד לא הייתה פשוטה כלל, הם נאלצו להתמודד עם אלימות ובהתנגדות, כמו גם לבצע פעולות בניגוד לפקודה של פוליטיקאים.

מוזיאון ההתנגדות הדני לוקח אתכם למסע מרתק דרך ההיסטוריה של דנמרק בתקופת מלחמת העולם השנייה, עם תצוגות אינטראקטיביות, חמש דמויות היסטוריות יספרו את סיפוריהן ברקע, תוכלו לבקר בתצוגות תת קרקעיות של המחתרת הדנית, לראות חפצים אותנטיים מאותם ימים וללמוד על ההיסטוריה המעניינת של דנמרק באותם ימים.

מידע שימושי על ביקור במוזיאון ההתנגדות של דנמרק

מוזיאון ההתנגדות של דנמרק (Museum of Danish Resistance) הוא אולי לא מוזיאון אמנות נוצץ אך הוא בהחלט אחד המוזיאונים המעניינים בקופנהגן כמו גם אחד הפופולריים בעיר. את הכרטיסים למוזיאון מומלץ לקנות מראש באינטרנט, מלבד העובדה שתוכלו לחסוך לא מעט זמן המתנה בתור לקופות, תקבלו גם כמה הטבות שוות במיוחד.

כרטיס כניסה למוזיאון ההתנגדות הדני עולה, חמישים ושישה שקלים לאדם, הכרטיס כולל כניסה לכל המתחמים והתערוכות ש המוזיאון, כמו כן כרטיס הכניסה כולל גם אפשרות של שינוי מועד או ביטול, כל עוד זה נעשה עשרים וארבע שעות לפני מועד הסיור במוזיאון.

כרטיס הכניסה שלכם הוא דיגיטלי לכן אין צורך להדפיס אותו. את הכרטיס אתם מקבלים למייל, כאשר אתם מגיעים למקום אתם מראים את הכרטיס לצוות בכניסה והם כבר יתקפו אותו עבורכם. ביקור במוזיאון ההתנגדות של דנמרק מתאים למשפחות עם ילדים החל מגיל שתיים עשרה ומעלה, כמו כן המוזיאון נגיש לבעלי מוגבלויות ולכסא גלגלים.

מוזיאון ההתנגדות של דנמרק הוא אחד המוזיאונים הכי מעניינים בקופנהגן. המוזיאון מתמקד על ההיסטוריה של דנמרק בימים של הכיבוש הנאצי ומציג את ההתנגדות של העם הדני בצורה יוצאת מן הכלל, המוזיאון כולל תערוכות אינטראקטיביות, מרתף תת קרקעי של המחתרת הדנית, חפצים אותנטים ועוד.

את כרטיס הכניסה למוזיאון ההתנגדות הדני מומלץ לרכוש מראש באינטרנט. המחיר של הכרטיס הוא 56 שקלים לאדם, הכרטיס כולל, כניסה יומית לכל התערוכות והמתחמים של מוזיאון ההתנגדות הדני, כמו כן הכרטיס כולל גם אפשרות של ביטול עד עשרים וארבע שעות לפני מועד הביקור במוזיאון.

מוזיאון ההתנגדות הדני פתוח למבקרים כל ימות השבוע מלבד יום שני בין השעות, 10:00 עד 17:00, כדאי לקחת בחשבון, כניסה אחרונה למוזיאון היא עד שעה אחת לפני הסגירה.

מוזיאון ההתנגדות הדני ממוקם באזור מעולה בו תוכלו למצוא עוד אטרקציות רבות. המוזיאון נמצא בכתובת: Esplanaden 13, 1263 København, ליד המוזיאון יש לא מעט מסעדות מעולות כך שמומלץ להגיע רעבים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן