חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

קופנהגן היא יעד פופולרי ביותר ומומלץ על ידי מטיילים רבים. ניתן למנות לכך סיבות רבות, ואחת מהן היא כמובן השווקים הייחודיים ומתחמי הקניות.

קניות היו מאז ומעולם חלק בלתי נפרד מהחוויה של רוב התיירים, והישראלים בפרט. לצורך כך הכנו עבורכם את המדריך המלא לשווקים ואזורי הקניות המומלצים ביותר בעיר קופנהגן.

שווקים בקופנהגן

אם אתם מחפשים שוק מעניין להתמקח בו, לראות סחורות מרתקות מיד שנייה ולעיתים אך הרבה יותר, העיר קופנהגן מציעה מגוון שווקים ססגוניים ומעניינים ביותר. 

"גאמל שטרנד" הוא שמו של שוק פשפשים הממוקם במרכז העיר קופנהגן, והוא פתוח במהלך חודשי הקיץ בכל יום שישי ושבת בין השעות שמונה בבוקר ועד שש בערב.

השוק הזה קטן באופן יחסי, אך מציע רהיטים וחפצי נוי עתיקים בסגנון וינטאג' ובמצב מצוין, חפצי פורצלן וחרסינה רבים ועוד מוצרים לבית ולמטבח.

שוק פשפשים נוסף ממקום ב"כיכר יזראל" (Israels Plads), בסמוך לתחנת הרכבת "נורבורגדה" (Nørrebrogade). השוק פעיל בכל יום שבת בין החודשים מאי ואוקטובר ומשתרע על גבי 300 מטר.

גם כאן תמצאו ענתיקות, רהיטים בסגנון וינטאג' ואוספי פורצלן וחרסינה מהמורשת הדנית. השוק אותנטי ומרתק, רוב המבקרים בו אינם מגיעים בכדי לעשות קניות אלא לספוג מעט מאווירת השוק ולהתרשם מהחפצים המעניינים והייחודיים.

כאן לא תמצאו ייצור המוני וקרוב לוודאי שלא תמצאו שני חפצים הזהים זה לזה. כל רהיט מחביא מאחוריו סיפור וזהו הקסם של שוק הפשפשים הזה.  השוק נפתח בשעה שבע בבוקר ופועל עד שעה שלוש בצהריים. תמצאו כאן כמובן גם מבחר מסעדות, בתי קפה, גלידריות וכדומה. 

שוק הפשפשים "פרדריקסברג" (Frederiksberg City HallL Flea Market) מציע מבחר פרטי לבוש יד שנייה במחירים נוחים ביותר. כאן תוכלו להתמקח על כל פריט ופריט ולנסות למצוא מציאות של ממש.

במידה ואתם מעוניינים לרכוש כאן בגדים, מומלץ להקצות זמן נכבד מכיוון שההיצע עצום והחיפוש עשוי לקחת זמן, אך זהו חלק מההווי בעת ביקור בשוק הפשפשים. 

שוק האומנות ברחוב "קונגנס ניטורב" (Kongens Nytorv) הוא שוק המאורגן כולו על ידי קבוצת אומנים. השוק פעיל בכל יום שבת בין השעות עשר בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים, בין החודשים מאי וספטמבר.

כאן תוכלו להתרשם ואף לרכוש יצירות וחפצי אומנות ייחודיים אשר מיוצרים על ידי אומנים מקומיים. אומנים רבים מציעים את פרטי האומנות מהגלריה שלהם גם כאן בשוק.

השוק מושך קהל רב וידוע בצבעוניות והססגוניות שלו. המחירים אינם זולים כיאה ליצירות אומנות בייצור מצומצם, אך חיפוש מושכל יכול להניב כאן מספר מציאות. שווה בהחלט לבקר.

שוק מומלץ נוסף, הפעם כזה הממוקם בחלל סגור ומוגן בפני מזג האוויר החורפי הפוקד לעיתים קרובות את העיר קופנהגן, הוא שוק "דט-גרא" (Det Grå Marked).

כאן תוכלו למצוא מבחר עצום של בגדים, רהיטים, חפצים לבית ומוצרי אלקטרוניקה. כמובן שמומלץ לשים לב בכל מה שקשור למוצרי החשמל והרהיטים לגבי מצבם.

עם זאת, תוכלו למצוא כאן לא מעט מציאות. בזכות העובדה שהשוק מקורה, הוא פעיל לאורך כל השנה. השוק פועל בכל יום שבת וראשון, בין השעות עשר בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים

קניונים ומתחמי קניות בקופנהגן

קניון "פיסטקורקט" (Fisketorcet) הוא הקניון מהחדשים ביותר בקופנהגן, והוא ממוקם בסמוך לנמל לא רחוק ממרכז העיר. תוכלו למצוא כאן את כל מה שניתן לדמיין מבחינת קניות, אוכל ובילויים.

חנויות בוטיק לצד רשתות גדולות, חנויות אלקטרוניקה, ריהוט, ציוד לבית וכמובן הנעלה והלבשה. בנוסף תמצאו בקניון קומת אוכל מרשימה. 

קניון "ווטרפרונט" (Waterfront Shopping mall) ממוקם ב"הלרופ" (Hellerup), לא רחוק ממה שהיה בעבר "נמל טובורג". לא פחות מ8000 מטרים רבועים של קניות, מסעדות ואפשרויות בילוי לכל המשפחה. בקניון גם חדר כושר, מתחם בריאות וכיו"ב.

קניון "פילדס" (Field's) הוא קניון מודרני נוסף, והוא למעשה אחד מהגדולים ביותר בכל סקנדינביה, אם לא הגדול בהם. הקניון מציע לא פחות מ150 חנויות שונות בכל תחום שתוכלו לדמיין.

הקניון הזה מומלץ בעיקר לבילוי עם ילדים, מכיוון שהוא מציע שלל אפשרויות לילדים וכולל מתחם משחקים מרשים ה"קפלה פליי" (Capella Play area).

מתחם סטרוגט (STRØGET)

מתחם סטרוגט ממוקם בין הרחובות "רדהוספלדזן" (Raadhuspladsen ) ו"קונגנס ניטרוב" (Kongens Nytorv) ומהווה את אחת השדרות הפופולריות ביותר בעיר, גם לקניות וגם לבילויים.

זהו למעשה רחוב הקניות הגדול ביותר באירופה. סטרוגט איננו שם של רחוב אלא של כל המתחם ומרכיב למעשה ארבעה רחובות המתחברים דרך שלושה כיכרות.

בשדרה הארוכה הזו תמצאו את כל חנויות המעצבים הגדולים ביותר בעולם, לצד חנויות של מעצבים מקומיים. כבר בשנת 1960 הפכה עיריית קופנהגן את המתחם לנקי מכלי רכב, מה שהביא בהמשך ערים רבות באירופה להעתיק את המודל המוצלח. 

משהו לכל אחד בסטרוגט!

חלקים משמעותיים ממתחם הקניות מוקדשים למותגי על כמו "פראדה" , "לואי ויטון" ואחרים. עם זאת, בהמשך הרחוב תמצאו גם חנויות לתיירים בתקציב עממי יותר, חנויות מעצבים קטנות וחנויות בוטיק לצד רשתות גדולות יותר.

כמובן שמלבד חנויות תוכלו להנות בסטרוגט ממגוון מסעדות, בארים ובתי קפה. זהו בהחלט אזור מומלץ לבילוי יומי, בין אם בכוונתכם לבצע מסעות שופינג ובין אם רק לטייל ולהתרשם מחלונות הראווה. 

שאלות נפוצות בנוגע לשווקים ואזורי קניות בקופנהגן שאסור לפספס

בהחלט כן. העיר קופנהגן מציגה מבחר שווקים אותנטיים ומרתקים, לצד מרכזי קניות חדישים ומודרניים. תוכלו למצוא כאן משהו לכל אחד. גם אם אינכם מחפשים שופינג, השווקים שווים בהחלט ביקור.

עונת האביב ועונת הקיץ הן העונות בהן פועלים שווקי הפשפשים הממוקמים באוויר הפתוח. הכוונה היא לחודשים מאי עד ספטמבר, ולפעמים גם באוקטובר. על כן זהו הזמן המומלץ ביותר. כמובן שבשאר השנה פועלים כל השווקים המקורים, מתחמי הקניות והקניונים

שווקי פשפשים הם תעלומה בכל מקום. לצד חפצים עתיקים ויקרים תוכלו תמיד למצוא מציאות של ממש. זה דורש לרוב חיפוש וסבלנות. אם יש לכם כאלה, קרוב לוודאי שתמצאו גם מציאות.

שעות הפעילות של רוב החנויות בקופנהגן במהלך השבוע הן מתשע או עשר בבוקר, ועד לשמונה או תשע בערב. בשבתות נפתחות החנויות באותה השעה בבוקר, אך נסגרות כבר בין חמש לשש בערב. כל יום ראשון ראשון בחודש נקרא "שופינג סאנדיי" (Shopping Sunday) ובו פתוחות החנויות באותה המתכונת כמו בשבתות.

זה תלוי מאוד מה אתם מחפשים. ברוב שווקי הפשפשים תמצאו ריהוט וחפצים לבית, כאשר רק בחלקם תמצאו גם בגדים וכדומה. מבחינת האווירה והבילוי, שוק האומנות נחשב למרתק ביותר. מבחינת הסיכוי למצוא מציאות, הרי ששוק פרדריקסברג מומלץ על ידי מבקרים רבים, אך זהו כמובן עניין של טעם.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן