חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

קופנהגן היא יעד פופולרי ביותר כבר שנים רבות עבור תיירים מכל ה"סוגים". בין אם זה טיולי משפחות, טיולי חברים או חופשה זוגית רומנטית.

העיר הזו מציעה משהו לכל אחד, ואם זה לא מספיק, היא מפורסמת בכל אירופה בזכות מגוון עצום של פסטיבלים ואירועים מיוחדים לאורך כל השנה, בכל שנה. ניתן כאן סקירה של הפסטיבלים והאירועים המובילים, כך שתוכלו לתכנן את החופשה המושלמת עבורכם. 

חשוב לציין: הרשימה הנ"ל היא רשימה חלקית של האירועים הנבחרים והמומלצים. בסך הכל יש בעיר קופנהגן מעל למאה פסטיבלים ואירועים מדי שנה.

שבוע האופנה בקופנהגן

אירוע אופנה חשוב זה מתקיים בעיר קופנהגן פעמיים בשנה, פעם אחת בקיץ והפעם הנוספת בחורף, בכדי לתת סקירה מלאה של האופנות החדשות והעדכניות לפי כל אחת מהעונות. שבוע האופנה בקופנהגן נחשב לאחד מהחשובים והמיוחדים שתוכלו למצוא.

זה אמנם נקרא שבוע האופנה, אך בפועל נמשך כארבעה ימים בכל פעם. בימים אלו ממלאים את העיר צלמים, קניינים, מובילי דעת קהל, מעצבים וכמובן אין ספור דוגמנים ודוגמניות.

העיר מתמלאת בימים אלו שלטי חוצות מיוחדים, מבחר מסיבות לא שגרתיות ועוד המון אירועי קידום מכירות של המותגים השונים.

גם אם אינכם משתתפים פעילים או צופים באחת מהתצוגות עצמן, עדיין תרגישו את אוורית שבוע האופנה ברחבי העיר. 

כתובת : כל השדרות המרכזיות בקופנהגן

פסטיבל האורות של קופנהגן

פסטיבלי האורות הרבים ממלאים את אירופה בעיקר בחודשים ינואר ופברואר. גם קופנהגן לא נשארת מאחור ומציגה פסטיבל אורות ססגוני ומרשים במיוחד במהלך חודש פברואר הקר והחשוך.

פסטיבל האורות הוא בדיוק כמו שזה נשמע – מדובר במספר רב של מיצגי אורות המפוזרים ברחבי העיר ומעניקים לחורף החשוך מראה מלא חיים ומעורר השתאות.

מדובר לרוב במיצגים מרשימים ביותר המשתנים בכל שנה ומהווים מוקד משיכה פופולרי ביותר עבור משפחות, זוגות וכולם בעצם. בילוי פופולרי ביותר בתקופה זו היא סיור רגלי בין המיצגים השונים בעיר.

מלאכת העיצוב מוטלת לרוב על אומנים מקומיים לצד אומנים מרחבי היבשת והעולם. העובדה שמדובר באחת הערים החשוכות ביותר בעולם, הופכת את קופנהגן למקום האידיאלי עבור פסטיבל שכזה.

המיצגים מפוזרים ברחבי כל העיר, כאשר דגש מיוחד ניתן לאזורי הנמל, התעלות והכיכרות המרכזיים בעיר, שכן התפאורה בהם היא המרשימה ביותר. 

כתובת : נקודות רבות בקופנהגן. 

תאריכים: 5 – 27 בפברואר. 

פסטיבל האורות בקופנהגן
פסטיבל האורות בקופנהגן

פסטיבל הבירה של קופנהגן

דנמרק ידועה בתרבות מבשלות הבירה וצרכנות הבירה שלה, כאשר המותג "קרלסברג" הוא הייצוא מספר אחת במדינה, 

וקופנהגן כמובן איננה שונה בכך. פסטיבל הבירה מפגיש מדי שנה עשרות אלפי מבלים הנפגשים במתחם עצום בכדי לטעום בירות חדשות, ליהנות ממגוון הופעות חיות ומשלל אטרקציות נוספות בחסות מותגי הבירה השונים.

למבקרים בפסטיבל אפשרות הבחירה מבין יותר ממאה מותגי בירה בכל פעם, חלקם מקומיים וחלקם בייבוא ממדינות אחרות. כחלק מהפסטיבל ניתנת למבקרים האפשרות ללמוד על תהליך הכנת הבירה ואף להתנסות בעצמם בהכנתה.

זהו בהחלט אירוע חובה לחובבי הבירה, המוזיקה והבילויים. הדנים הם עם של בירה, והפסטיבל הזה הוא אחת ההוכחות הברורות לכך. 

כתובת : Lokomotiværkstedet, Copenhagen

תאריכים: 13-15 במאי

פסטיבל דיסטורשן בקופנהגן (Distortion Festival)

פסטיבל דיסטורשן מציג לוח הופעות צפוף ומרתק, כולל מגוון מסיבות רחוב ססגוניות ומהנות בניצוח תקליטנים בעלי שם מכל העולם.

במהלך הפסטיבל תוכלו למצוא סגנונות מוזיקה שונים אשר ירקידו את קהל המבלים במסיבות מסביב לשעון. האווירה בעיר במהלך הפסטיבל פשוט סוחפת, כאשר הרחובות הופכים מוזיקאליים ומציגים לצד המסיבות הרבות גם מיצגי אמנות רחוב מרהיבים.

העיר קופנהגן כולה הופכת למסיבה אחת גדולה, אין דרך טובה יותר לתאר את הפסטיבל הזה, אשר מושך אליו מעל למאה אלף מבקרים מדי שנה. 

כתובת: כל העיר קופנהגן

תאריכים: 2-6 ביוני.

פסטיבל הצילום של קופנהגן (Copenhagen Photo Festival)

פסטיבל הצילום של קופנהגן הוא אחד מהמוצלחים באירופה. כאן תוכלו ללמוד ולחזות בכל מה שקשור לאומנות הצילום, ובעיקר אין ספור עבודות נבחרות של מגוון אמני צילום מכל העולם ומכל התקופות. כמובן שיש כאן דגש מיוחד על ההיסטוריה המקומית של הצילום, אך במקביל תוכלו ליהנות מרפרטואר בינלאומי עשיר ומרשים. בנוסף, כחלק מהפסטיבל תוכלו להנות משלל אטרקציות נוספות, כגון תיאטראות, סדנאות ומגוון אירועי תרבות מכל הסוגים. בתוך אזור הפסטיבל ממוקם לו גם רחוב שכולו אוכל – כל מה שתוכלו לדמיין. הפסטיבל מתקיים בשיתוף פעולה גם עם המוזיאונים והגלריות המקומיות ובימים שבו הוא מתקיים לובשת העיר כולה חג. בהחלט חוויה מעניינת. 

כתובת: Villa Kultur, Copenhagen

תאריכים: 3-13 ביוני.

פסטיבל הג'אז של קופנהגן

הג'אז הוא אחד הסגנונות המיתולוגיים וההיסטוריים בתרבות המוזיקה, וכך גם פסטיבל הג'אז של קופנהגן הוא אחד מהוותיקים ביותר בעיר עתירת הפסטיבלים הזו.

הפסטיבל התקיים לראשונה בשנת 1979, תקופה בה היה הסגנון המוזיקלי הזה בשיאו בעולם. בניגוד לסגנונות אחרים שזכו לתהילה וחלפו מן העולם,

פסטיבל הג'אז שרד את כל השנים, ונחגג כיום במעל ממאה מוקדים שונים ברחבי העיר קופנהגן. הג'אז ממלא את העיר, כולל המועדונים, אולמות הקונצרטים,

היכלי המופעים ובעיקר בשטחים הפתוחים ברחבי העיר, דוגמת פארקים וכיכרות מרכזיים. יותר מאלף קונצרטים מרכיבים פסטיבל ג'אז מהגדולים ביותר באירופה. 

כתובת: כל רחבי העיר קופנהגן

תאריכים: 2-11 ביולי. 

יריד חג המולד בגני טיבולי, קופנהגן

אין ביקור בעיר קופנהגן בלי להכיר מקרוב את גני טיבולי. אלו הם הגנים הפופולרים ביותר בחלק זה של אירופה, והסיבות לכך רבות ומוצדקות. הפארק העצום יפההפה ומלא באטרקציות נפלאות, מסלולי הליכה ונקודות ישיבה.

גני טיבולי מפורסמים לא רק בזכות המראה שלהם במהלך היום, אלא אולי דווקא בעיקר בזכות מופעי האורות המרהיבים שמתקיימים בהם לאחר רדת החשיכה.

ואם מוסיפים לכך את חג המולד הקסום והזוהר, הרי שיריד חג המולד המתקיים כאן הוא חוויה יוצאת דופן. יותר מחצי מיליון נורות בצבעים שונים מקשטים את הגנים והצמחייה המרהיבה.

כמובן שברוח החג תוכלו ליהנות יחד עם ילדיכם גם ממגוון מתקני שעשועים ואטרקציות מיוחדות לחג המולד. את הקור תוכלו למתן עם קצת יין חם או משקה חג מולד טיפוסי . 

מיקום: גני טיבולי, קופנהגן

תאריכים: חודש דצמבר

שאלות נפוצות בנוגע לפסטיבלים ואירועים שאסור לפספס בקופנהגן

בהחלט כן. קופנהגן היא עיר של פסטיבלים, ומתקיימים בה מדי שנה עשרות כאלה. כמעט כל אחד יוכל למצוא פסטיבל בהתאם לתחום העניין שלו. 

תקופת הקיץ היא באופן מובהק הזמן המועדף מבחינת הפסטיבלים והאירועים בקופנהגן. החודשים יוני ויולי הם העמוסים ביותר מבחינת פסטיבלים בעיר. 

בהחלט כן. העיר קופנהגן מציעה לקהל המקומי והבינלאומי אטרקציות ואירועים לאורך כל השנה ודואגת לכך גם בתקופת החורף הקר. תקופת הכריסמס לדוגמא פופולרית ביותר לביקור בעיר, ואפילו חודש פברואר הקר מושך מבקרים רבים, בעיקר בזכות פסטיבל האורות. 

בהחלט כן. פסטיבלים רבים מיועדים אמנם לבליינים בוגרים, אך כמות האירועים עצומה, וביניהם תמצאו עשרות המתאימים גם לילדים, או אפילו כאלה המותאמים בעיקר לילדים. העיר קופנהגן מציעה אין ספור אטרקציות לכל המשפחה. 

 באופן עקרוני כן. בכניסה למופעים באולמות או קונצרטים יש לרכוש כרטיס. אך עם זאת, העיר קופנהגן מציעה מבחר עצום של מופעים ואירועים שאינם כרוכים בתשלום.

חלק גדול מן הפסטיבלים מקדישים חלק נכבד מהתכנים לאוויר הפתוח וחופשי לקהל הרחב. ניתן בהחלט להנות מחלק גדול מהפסטיבלים ללא תשלום. 

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן