חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

אוהבים מוזיאונים? יש מספר מלונות מומלצים במיוחד בעיר קופנהגן וברחבי דנמרק. להלן הסבר על המוזיאונים המומלצים ומידע על כל מוזיאון מומלץ >>

להלן חמשת המוזיאונים המובילים לראות בקופנהגן, מהקלאסי לאולטרה-מודרני, המודרני וכל מה שביניהם.

הכל מתחיל במוזיאון הלאומי של דנמרק

העומד בראש רשימת "המוזיאונים הדניים שכמעט כולם חייבים לראות." המוזיאון הגדול ביותר בדנמרק הוא SMK (מוזיאון סטטנס לאמנות), הידוע יותר בשם המוזיאון הדני לארכיאולוגיה, לאמנות ולהיסטוריה של האמנות (ARKEN). משפחת המלוכה הדנית אוספת עבודות במשך דורות וידועה במיוחד בזכות אוסף הממצאים הארכיאולוגי העצום שלה מדנמרק. אחד המוזיאונים החדשים של דנמרק, ARKen הוא אחד הגדולים ומארח את אוסף הבינה המלאכותית הגדולה בעולם. כמו כן, נמצאים בו כמה מהאמנים המפורסמים ביותר של קופנהגן, כמו הנס כריסטיאן אנדרסן, הנס הולגר שינדלר, אנדרס פוך ראסמוסן ואנדרס בוהר.

מוזיאונים חשובים אחרים בדנמרק הם המוזיאון הדני להיסטוריה של הטבע (DNM) בקופנהגן והמוזיאון הלאומי באורהוס

מוזיאונים אחרים שמעניינים את המבקרים בקופנהגן ובשאר חלקי הארץ הם האקדמיה המלכותית הדנית למדעים, המוזיאון הוותיק והגדול ביותר של דנמרק, והם מכילים אוסף של יותר מ -200,000 חפצים מרחבי העולם. אם אתם מחפשים מוזיאון בדנמרק הידוע אך ורק בעושרו ההיסטורי, בקרו ב- Den GamleBy בעיר העתיקה. הממצאים החשובים ביותר, המוחזקים בדרך כלל על ידי המוזיאונים הלאומיים של דנמרק וקופנהגן, נכללים באוסף שלה, כגון ממצאים מימי הוויקינגים, הברונזה וברזל.

אגב

זה מוזיאון שאכתוב עליו בהמשך בקופנהגן, אבל שווה ביקור, ביקור וביקור. כמו במוזיאונים רבים בדנמרק, האוכל כאן הוא מהשורה הראשונה, ויש גם כמה מסעדות נהדרות בקרבת מקום, כמו בית הקפה ברוז 'בעיר העתיקה. בקרבת מקום נמצאים גם המוזיאון להיסטוריה של הטבע הדנית והאקדמיה הדנית המלכותית למדעים באורהוס.

אם אתם אוהבים עיצוב פנים מודרני ורוצים לראות את כל האמנים הדנים הגדולים במקום אחד

המוזיאון הזה הוא בסיס נהדר. במוזיאון הלאומי של דנמרק מוצגים תערוכות תרבותיות והיסטוריות וכן כמה מיצירות האמנות החשובות ביותר של דנמרק, כמו ציוריו ופסליו של פרדריק פולסן. זהו המוזיאון הלאומי לאמנות של דנמרק ויש בו אוסף קבוע של כ -9,000 יצירות אמנות, כמו גם המוזיאון היחיד בקופנהגן המוקדש לצילום. אם אתה רוצה לחקור אמנות סקנדינבית כמו הצייר הדני וילהלם המרשוי, זה יהיה מקום טוב לבקר בו, או אם אתה מחפש אמנות וארכיטקטורה מודרניים.

הילרוד של אמנות

תרבות והיסטוריה מתכנס בטירת הרנסאנס של המלך כריסטיאן 4, שהוא אחד המוזיאונים הטובים ביותר בקופנהגן. המוזיאון הלאומי כולל יצירות של כמה מהאמנים הדניים החשובים ביותר כמו פרדריק פולסן, פרדריק גרטרוד שטיינברג והנס כריסטיאן אנדרסן, כמו גם יצירות של אמנים אחרים כמו יאן ואן דר וואלס, יורגנסן ואחרים.

זה גם אחד המקומות הטובים ביותר בעיר ללמוד על אמנות סקנדינבית, וזה קל וכדאי לבקר בקופנהגן השכנה ולחוות את האמנות והתרבות של הערים הסמוכות לה כמו אארוס וגטבורג. כמו גם חלקים אחרים של דנמרק.

אמנות דנית בקופנהגן

בקר בה ותהנה מהתערוכה הייחודית שמביאה את ההיסטוריה של קופנהגן לחיים. בקרו במוזיאון החינמי בדנמרק והפכו לחלק מאחד מאירועי התרבות החשובים בעיר, מוזיאון לואיזיאנה לאמנות. אנו מקווים שרשימת המוזיאונים הזו בדנמרק תאפשר לך לחקור את הארץ מבלי לאבד את ההתלהבות שלך. הנה כמה מוזיאונים שאתה צריך לבקר בהם כדי לחוות חוויה מהנה ומשמעותית, והנה כמה מהמוזיאונים שאתה יכול לבקר בעיר שלך בחינם. שים לב שרוב המוזיאונים בקופנהגן סגורים בימי שני, אז נסה לתכנן את לוח הזמנים שלך לפני שאתה מבקר. נסו להימנע מקופנהגן ביום שני אם יש לכם רק יום אחד בעיר, אך אם אכפת לכם לבקר במוזיאון, מוטב שתכננו מראש.

למעשה

בקופנהגן יש מוזיאון המוקדש לכל דבר, ורובם המכריע כולל אמנות, מדע, היסטוריה, ספרות, אדריכלות, תולדות אמנות ועוד ועוד. ישנם גם כמה מוזיאונים בהם ניתן לבקר ללא תשלום בכל עת (ראה להלן), וישנם כמה מוזיאונים באזור קופנהגן המציעים כניסה חופשית (כגון המוזיאון להיסטוריה של הטבע).

המוזיאונים של דנמרק יפייסו אפילו את חובבי התרבות המפרכים ביותר

ולכן ביקור במוזיאונים אלה יוביל להבנה מעמיקה יותר של המרקם התרבותי וההיסטורי העשיר שעיצב את דנמרק המודרנית. בין אם היסטוריית האמנות, העת העתיקה או העיצוב: בוודאי יהיה מוזיאון בקופנהגן שיספק את העניין שלכם. בקופנהגן יש גם מוזיאונים ואטרקציות מוזרים רבים, אך כאן תוכלו למצוא את אלה שבהם אתם אוהבים ללכת לאיבוד אחר הצהריים או ליום שלם וללמוד משהו חדש.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן