חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

במאמר זה נציע לכם רשימה של אפשרויות הקניות במרכז העיר קופנהגן על ידי הדגשת כמה מהחנויות הטובות והטרנדיות ביותר.

נסקור עבורכם את כל חנויות האופנה המגניבות, בוטיקים עצמאיים, תוכלו למצוא לפי סגנון ותקציב ובין לבין נציע לכם היכן לאכול בבתי הקפה ומסעדות הפזורים ברחבי העיר כדי לעשות קצת הפסקה מהקניות.

Købmagergade, Pilestræde רחוב הקניות

Norse Store

בכתובת Pilestræde 39-41

החנות של Norse Projects בקופנהגן נקראת Norse Store והיא ממוקמת בלב העיר קרוב לכיכר.

בחנות Norse ב- Pilestræde תוכלו לקנות בגדים לגברים ולנשים כאחד. בחנות מותגים כמו Nike Sportswear, Our Legacy ו- Nanamica.

מלבד בגדים , יש גם נעליים, Norse Store וכן בחנות יש אביזרים מסוגים שונים כגון תיקים, חגורות, צעיפים וארנקים.

Reseller

בכתובת Pilestræde 46

מדובר בחנות  יד שנייה Reseller, הממוקמת ב- Pilestræde.

Reseller מוכרת בגדי נשים/יוניסקס של מותגים נבחרים כמו אולפני אקנה, גאני , פראדה וססילי בהנסן. כאן תוכלו למצוא הכל, החל מאביזרים ועד נעליים ובגדים. 

המקום משווק בגדים ופריטים יד שנייה עם דגש על קיימות , ניתן לרכוש  גם דרך  חשבון האינסטגרם שלהם . 

Naked

בכתובת Klosterstræde 10 1157

ויש חנות נוספת בכתובת Pilestræde 46, 1112

המקום הזה הוא בגדר חובה למכורים לסניקרס, זוהי החנות מספר אחת לסניקרס לנשים בקופנהגן. שתי החנויות, שתיהן נמצאות באזור הקניות הראשי של העיר, החנות מתהדרת גם בנעלי ספורט  החברה ידועה בשיתופי פעולה עם כמה ממותגי הסניקרס הגדולים בעולם. בחנויות תמצאו נעלי ספורט שיתאימו לכל טעם ותלבושת, ולעתים קרובות תוכלו למצוא כמה מהדגמים הנדירים יותר. 

ל- Naked יש גם מבחר קפוצ'ונים ובגדים בסגנון רחוב מבית Adidas Originals, Nike Sportswear, NikeLab, Reebok, Puma, Stussy והמותג הדני ווד ווד.

42Raw

בכתובת Pilestræde 32

אם תחפצו בהפסקה קלה בקניות, ברחוב הקניות יש מסעדה עם אוכל צמחוני שתשכנע כל חובב בשר- המסעדה, שפתחה בקופנהגן בשנת 2009, פיתחה קונספט חדש. החזון שלהם הוא לקדם תזונה צמחונית  על ידי הוכחה שירקות לא חייבים להיות משעממים ובריאים. תוכלו להתנסות באוכל מנחם טעים שאינכם צריכים להרגיש אשמים לאכול, פשוט  תנסו את 42Raw כדי לגלות מה הטעם של המבורגר מירקות, פיצה עם גבינה טבעונית ונקניק טבעוני או בראנץ ' של תבשילים וסלטים. 

Heartmade

בכתובת Pilestræde 45 1112

בגדי רחוב פוגשים הוט קוטור בלייבל הדני האופנתי Heartmade. ג'ולי פאגרהולט הדנית יצרה את Heartmade המותג נועד במקור להיות קו אופנה אקסקלוסיבי למעגל לקוחות קטן, אך הביקוש הפופולרי הוביל את פאגרהולט להשיק קו אופנה גדול בהרבה, הקולקציה בסגנון מודרני. Heartmade הוא אולי אחד ממותגי האופנה המודרניים היוקרתיים והמצליחים ביותר בדנמרק.

Wood Wood

בכתובת Grønnegade 1 1107

ווד ווד ממוקם ב Grønnegade במרכז העיר והוא נמצא איפשהו בין הלבשת רחוב לאוונגרד. המותג הוא מאוד פופולארי בדנמרק.

ווד ווד בפינת Grønnegade. כולל שיתופי פעולה מרובים עם מותגים בינלאומיים כגון אדידס, נייקי, דיסני וצ'מפיון, וההיצע בחנות מציג מגוון מבחר החל מ- WTAPS היפני ומ- Comme des Garçons ועד פריטי בגדי נשים מבסרנג 'וקריסטסייה. 

הקולקציות של ווד ווד בנויות על סמך גישת אופנה ספורטיבית, שנשארות נאמנות למורשת של המותג. בנוסף, כל קולקציה רואה שילוב של אופנה גבוהה, ספורט ובגדי רחוב המחוברים לתרבות, אמנות ומוזיקה.

Stine Goya בכתובת Gothersgade 58 1123

חנות הדגל הראשונה של סטיין גויה ממוקמת בעיר הפנימית ממש ליד King's Garden.

ב- Stine Goya תמצאו חולצות מודפסות, צבעים עדינים, בגדים בגזרות קלאסיות, צבעי פסטלים  כמו צבע אפרסק. בגדי קז'ואל ומסיבה. 

חלל הפנים בחנות הדגל ייחודי ומשדר את סטיין גויה. החומרים הם בעיקר פליז, שיש, זכוכית צבעונית, קטיפה ולוח צבעים המורכב מאפרסק, זהב וכתום. כך האוסף ועיצוב הפנים מתכתבים זה עם זה ברוחו של המעצב הדני.

another nué

בכתובת Krystalgade 3 1172 

בלב קופנהגן מציעים לכם שירות אישי וחוויה בלעדית של קניות כוללת את כל הפריטים הנבחרים בקפידה על ידי הבעלים בהתאם לסגנונם השל רוק שיק ונשיות. תוכלו למצוא תערובת של בגדי עבודה אלגנטיים, נעלי ספורט מסוגננות. החנות קלילה , המדפים מלאים בצבעים ובהדפסים תמצאו בחנות משהו לכל אירוע, עיצוב ברמה גבוהה ובגד אלגנטי לארוע יוקרתי או בגדים יומיומיים במחירים סבירים.

המבחר כולל מעצבים בינלאומיים יוקרתיים, אך גם הרבה עיצוב דני נהדר כגון nué notes, Lovechild 1979, Ann Lu, Saks Potts ו- Sophie Bille Brahe. 

Mads Nørgaard Copenhagen בכתובת Amagertorv 13-15 1116

מדובר במעצב דני פופולרי בקופנהגן. הפילוסופיה של המעצב הדני מאדס נורגורד מאחורי קו הבגדים שלו היא "שפשוט יכול להיות סקסי , תוכלו למצוא חולצות בסיסיות, ג'ינס ושמלות מגניבות עם טאץ שיקי. המחירים סבירים . בשנת 1986 הוא פתח חנות משלו Mads Nørgaard Copenhagen עבור גברים ונשים כאחד ברחוב המדרחוב הראשי, Strøget.

החנויות מוכרות גם מותגים כמו Vilsbøl de Arche, Ann Demeulemeester, Paul Smith ו- Stine Goya. התווית של מאדס נורגורד נמכרת באירופה וביפן.

רחוב  Larsbjørnstræde

Carmen Copenhagen

בכתובת Larsbjørnsstræde 5 1454

כרמן קופנהגן היא אחת מחנויות הווינטג 'הוותיקות והטובות ביותר בקופנהגן, ב- Larsbjørnssstræde, המכונה Pisserenden. האזור מלא בחנויות מגניבות, קהל צעיר וריכוז גבוה של חנויות וינטאג '.

הבגדים של כרמן קופנהגן – בגדי גברים ונשים כאחד – הם פאנקים עם דגש על שנות ה -70 וה -80. תמצאו מעילי עור מגניבים, חולצות, שמלות, תיקי יד, כובעים, מגפיים, צעיפים, מעילי גשם ותכשיטים.

המחירים עשויים להיות מעט גבוהים באזור זה, אך עדיין ניתן להשיג מציאות מגניבות.

The Living Room

בכתובת Larsbjørnsstræde 17 1454

בלב  מרכז העיר קופנהגן תמצאו את "הסלון" עם כורסאות נעימות עם משענות רגליים, ספות רכות, שמיכות וכריות ואפילו אח שיחמם אתכם, מקום מושלם להירגע ולנוח בו. כאן תוכלו לעשות הפסקה מהקניות ולהזמין סוגים שונים של משקאות חמים כמו קפה , צ'אי לאטה ומגוון רחב של תה. תוכלו לקנות פינוקים מתוקים כמו עוגה ושלל קינוחים מנחמים ואפשר לקנות בירה ומשקאות אלכוהוליים אחרים. 

Halifax Burger

בכתובת Larsbjørnsstræde 9

אחד ההמבורגרים הטובים ביותר בקופנהגן, ברחוב הקניות ב- Larsbjørnsstræde.

הליפקס פתחה את מסעדת ההמבורגרים שתגרה את בלוטות הטעם שלכם.הליפקס מציעה רוטב וצ'יפס תוצרת בית, לחמניות ההמבורגר מועברות מהמאפייה שלהן. תוכלו להירגע מהקניות עם המבורגר משובח.

Illums Bolighus בכתובת Amagertorv 10 1160

Illums Bolighus הוא המרכז המוביל בסקנדינביה לעיצוב דני ובינלאומי. תוכלו למצוא במרכז ריהוט, מנורות, מוצרי מטבח וחדר אמבטיה, קרמיקה, חרסינה, כסף וכלי זכוכית.

Illums Bolighus היא חלק מרשת חנויות רויאל קניות ג'ורג 'ג'נסן בכיכר Amager Torv. חנויות אחרות של רויאל שופינג כוללות את ג'ורג 'ג'נסן סילבר, הולמגור ופורצלן רויאל קופנהגן.

מדובר במקדש לעיצוב מודרני שיספק רעיונות למתנות למשפחות בבית. העיצוב הוא אומנות דנית, הידוע בכל רחבי העולם ביופיו הייחודי ובפשטות הסגנון.

Magasin du Nord בכתובת Kongens Nytorv 13 1905

חנות הכלבו Magasin du Nord אופנה לגברים, נשים וילדים, כמו גם מוצרי יופי מפוארים, עיצוב פנים ומעדנים.

חנות הכלבו האופנתית ממוקמת באחד מהמבנים המרשימים והיפים בעיר , כאשר בסוף המאה ה -19 עברה החנות לבניין האיקוני . עד היום הוא עדיין מקום פופולרי בקרב המקומיים בקופנהגן.

החנות משתרעת על חמש קומות, כמו גם על המרתף שמכיל את שוק המזון. בקומת הקרקע תמצאו מוצרי יופי ואביזרים, סוג של סופר פארם. הקומה הראשונה היא בגדי גברים, בגדי ספורט וציוד נסיעות. הקומה השנייה היא בגדי נשים. קומה שלישית היא לעיצוב פנים וספרים. הקומה הרביעית מכסה בגדים לילדים כמו גם מותגים אהובים על צעירים. בקומה החמישית תמצאו את בתי הקפה.

בקומת הסופר פארם תתפנקו על ידי המון מותגים מפוארים. המאפרים הידידותיים יוכלו לייעץ לכן.

בנוסף לאופנה ויופי, בחנות יש גם מבחר נרחב של מותגי עיצוב הפנים הטובים ביותר. הקלאסיקות הדניות כמו רויאל קופנהגן , קאהלר וגיאורג ג'נסן או מותגים חדשים והמגניבים הרבים.

אם אתה רוצים  בתום מסע הקניות לנוח  ולשתות קפה או משהו חם, תמצאו בקומה העליונה של החנות מגוון בתי קפה. תוכלו גם לרדת לשוק האוכל Mad & Vin, שם תתפנקו עם אפשרויות אוכל טעימות – כולל לקחת אתכם מגש פיצה לחדר המלון שלכם או ל- Airbnb.

ILLUM בכתובת Østergade 52 1001

ILLUM היא חנות הכלבו היוקרתית של קופנהגן. גן עדן לקניות שהוקמה בשנת 1891  ומאז היא מחנויות הכלבו המובילות בדנמרק המציעה החל מאופנה ומוצרי ביוטי ויופי ועד עיצוב ועיצוב הבית.

תוכלו למצוא מותגים בחנויות ב- ILLUM כגון אקנה, פול סמית ', ארמאניועוד רבות וטובות. מחלקת היופי מלאה בכל המותגים הבינלאומיים כמו גם אוסף גדול של מוצרי עור אורגניים.

חנות הכלבו ממוקמת בלב קופנהגן ממש היכן שנפגשים רחובות המדרחוב סטרוגט וקוממגרגדה.

המסעדות ובתי הקפה בכלבו משובחים, עם אוכל איכותי, בשילוב של הנופים הכי יפים  של העיר המשתקפים מהכלבו.

במרתף נמצא שוק אוכל ייחודי, ILLUM UNDERGROUND, בו תוכלו למצוא מסעדות וחנויות אוכל .

בגג ILLUM תיהנו מהנוף מהמרפסת. מכאן יש נופים של ארמון כריסטיאנסבורג, סטרוגט ואמגורטורב , בגג יש מסעדה , תוכלו ללגום יין או קפה בעודכם נהנים מהנופים.

Pico בכתובת Grønnegade 36 1107 

פיקו הוא הבית לתכשיטים ואביזרים יפים, מותג התכשיטים והאביזרים הדני Pico מתמחים בסיכות,פריטים טרנדיים,תכשיטים באיכות טובה, תוכלו למצוא גם תכשיטים לא יקרים במיוחד.המותג נוסד בשנת 2004 על ידי אן מארי פיקו, שעדיין מעצבת את כל התכשיטים שנעשים בעבודת יד 

חנות ספרים מגניבה Le Petit Voyeur  בכתובת Sølvgade 5 1307

חנות המתמחה בפרסומי אמנות חזותית עצמאיים מרחבי העולם. בחנות הספרים והסטודיו, Le Petit Voyeur תמצאו אמנים ויזואליים  מכל רחבי העולם. מצילום עירום ועד אמנות עירונית ומופשטת ופרסומי אמנות פלסטיים מרחבי העולם.

מרכזי קניות, חנויות, קניונים מומלצים בדנמרק? טיול בעקבות מסע שופינג ברחבי קופנהגן? כל מה שצריך לדעת על קניות שופינג בקופנהגן, דנמרק!

כמו שכולם יודעים, רציתי לספר לכם על הקניות הזולות שלי בקופנהגן בעיר בה החיים יקרים מאוד (אפילו הדנים מודים בכך).

קופנהגן מלאה באנשים יפים ומסוגננים שדואגים מאוד להתאים את ארונות הבגדים שלהם לערכים שלהם

כעיר הקוסמופוליטית ביותר של דנמרק, קניות בקופנהגן הן נקודת מוצא של סגנון ותרבות. סחורות דניות מכל רחבי הארץ נאספות בבירה, יש הרבה הזדמנויות קניות ולעולם לא תלך לדנמרק בידיים ריקות. יש לה כל כך הרבה מה להציע והיא אחת מערי הקניות הטובות באירופה עם חווית קניות נהדרת.

כרמן קופנהגן ממוקמת באזור שבו כבר יש חנויות רבות מכל הסוגים

מה שהופך אותה לאופציה נהדרת לקניות בקופנהגן. במרכז קניות זה באורהוס יש למעלה מ -90 חנויות, החל מבגדים, אביזרים, נעליים, מוצרים לבית, ביגוד ואביזרים ועוד. סביב קופנהגן תוכלו למצוא קניונים נהדרים שיכולים להציע הכל תחת קורת גג אחת. אל תשכחו להגיע לאזור הטרנדי הזה ולקנות את מיטב המאפים הדניים מהבגט השוויצרי, המעדנים הטעימים הללו שתוכלו לקנות במרכז העיר. בקר ברובע הקניות פרדריקסברג הסמוך ותפוס כמה מחנויות המפעל המלכותיות של קופנהגן ומחנויות השוכנות במפעל הישן מסוף המאה ה -19. Outlet Georg Jensen הוא אחד ממרכזי הקניות הפופולריים ביותר בקופנהגן עם מגוון רחב של בגדים ואביזרים.

אם אתה תוהה

יש להם 5 שקעים בקופנהגן, כולל אחד בשדה התעופה, ואפילו יש להם קסם של קופנהגן במחיר של 350 DKK. אין חנויות טרומבורג ייעודיות מחוץ לקופנהגן, אך את כל מוצריהן ניתן למצוא במגוון חנויות במרכז העיר ובאזורים אחרים של המדינה.

קשה להמליץ רק על אחת

לכן אנו ממליצים לבקר באחת מחנויות קופנהגן שנבחרו ביד במרכז העיר. למרבה הצער, אין חנות דגל בקופנהגן, אך ניתן למצוא צעצועים במגוון חנויות באזורים אחרים של הארץ. החנויות הנ"ל אינן רשימה מלאה של כל חנויות העיצוב בדנמרק, רק עלינו להתמודד איתן. בואו לבקר באחת או שבע מחנויות עיצוב פנים אלה כדי לקחת הביתה כמה חתיכות ייחודיות של סקנדי. אתה נושא רק מוצרים שתוכננו ויוצרו בדנמרק, אך אם כן, יש לך סיכוי טוב למצוא אותם בטיבולי. בית היי מציג את מיטב הבוטיק TIVoli וכמה ממוצריו מתוצרת דנית.

קניות בקופנהגן יכולות להתפרץ אם עוברים ליד חנויות הכלבו הגדולות בשוק

שלא כללתי. כאן תוכלו למצוא חנויות יוקרה מפורסמות רבות לאורך תקופה ארוכה, כולל חנויות הכלבו המפורסמות כמו JC Penney, H&M ו- HM בחנות הדגל יש מבחר רחב של בגדים, נעליים, אביזרים ואביזרים איפה שתוכלו לקנות אופנה. ישנם מספר חנויות כלבו גדולות יותר בקופנהגן שלא כללתי כאן, אך לכולן יש התמחויות משלהן. אתה יכול למצוא נעלי ECCO, אבל אני עדיין נהנה ממותגים יוקרתיים כמו נייקי, אדידס, נייקי + פומה ונייק פלוס, כמו גם ממותגים אחרים. חנויות חנויות המפעל אינן הדרכים היחידות לחסוך, אך הן לרוב הטובות ביותר, ומציעות מבחר רחב של קישוטי ותכשיטי חרסינה, כמו גם מגוון רחב של אביזרים. במיוחד במרכז העיר ובאזורים אחרים של המדינה, חנויות חנויות המפעל מציעות לעתים קרובות חיסכון גדול ומחירים נמוכים יותר. הם פתוחים בין השעות 9: 00-17: 00 בימי חול ובין 22: 00-16: 00 בימי שבת וראשון.

אם אתם מחפשים משהו שמייצג את הפשטות של העיצוב הדני עם נגיעות של מוזרות

סעו אל Flying Tiger Copenhagen. משרד עיצוב הפנים מייעץ לכם גם לגבי הרהיטים והאביזרים הטובים ביותר לבית, למשרד ולמשרד במרכז העיר. החברה הדנית ומה שהופך את הדנים לאנשים המאושרים ביותר בעולם, ההמשך בוחן אותה מקרוב. בקופנהגן יש הרבה סוגים שונים של רהיטים, החל קלאסי למודרני וכל מה שביניהם.

בקופנהגן תוכלו לקנות הכל מנייר

קישוטים על בסיס נייר ועד שוקולדים העשויים משוקולד של טום, מוצר שדנמרק מפורסמת בו. A. דנמרק, כידוע, מפורסמת בזכות האוכל והשתייה האיכותיים שלה, כמו גם התרבות והמסורת הייחודיים לה. אני מקווה שרשימה זו נתנה לך כמה טיפים וטריקים כיצד למצוא הזדמנויות קניות איכותיות בדנמרק. עכשיו שאתה יודע איפה למצוא אותם, הגיע הזמן לגלות את 29 המזכרות הטובות ביותר מדנמרק!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן