חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

הי חברים,
חזרתי מטיול נורדי (לחובבי העיצוב בעיקר) לקופנהגן- 6 ימים ומאלמו 3 ימים ובא לי לשתף איתכם טיפים מהטיול – כי מי שמקבל גם נותן ובהחלט נעזרתי בקבוצה המדהימה הזו

***סורי, יצא קצת ארוך.
1.קניתי את קופנהגן קארד – לכל התקופה, לא ניצלתי את כולו כי לא הספקתי את כל האטרקציות (אני עוסקת בעיצוב פנים ולכן זה לרב מה שעניין אותי) יחד עם זאת אני ממליצה בחום. הוא משלב גם בין תחבורה וגם אטרקציות לכמה ימים שתבחרו.
2. טיילתי לבד וזה ממש לא מפחיד למי שיש שאלות יכולה לפנות בפרטי (לכן אין לי המלצות על פעילויות לילדים אבל לא חסר ממה שראיתי).
3. לנתי ב Hotel Motel One שהוא ממש במרכז ויש לו חדרים מרווחים ושווים. הכל בקרבת מקום. הוא לא זול ולא הכי יקר אבל ממש מרווח. (סרטון של החדר ניתן לראות בעמוד שלי, זה פאבליק)
4.אטרקציות שניסיתי ואני ממליצה בחום (או ממש לא):
*ביקור במוזיאון לואיזינה הוא חובה אפילו שהוא מחוץ לעיר.
*גני טיבולי היא חוויה מטורפת גם אם אתם לא אוהבים גני שעשועים, קחו כמה שעות טובות לבלות במקום כי הוא ענק ואפשר ללכת לאיבוד.
*שייט בתעלות – ממש מסדר את הראש לגבי האזורים ונותן לכם תמונה רחבה של כל האזור וההסטורי. זה שעה וזה עובר בתיק.
*סיור בכל הרחובות הראשיים ובחנויות המעוצבות ובניו הייבן חובה אם זה מעניין אתכם.
*כריסטיאנה – קראתי כאן ביקורות שחובה לבקר ות'אמת לא הבנתי מה כולם ראו שאני לא (זה נראה רע. מלא הומלסים ברחובות ולי הרגיש לא נעים בכלל) מה שבטוח יש שם אוירה ששונה לגמרי ממה שקורה בשאר העיר ובעיני לא לטובה.
*מוזיאון שיאי הגינס היה חמוד וממש במרכז במקרה נתיקלתי בו ונכנסתי.
*גם הפארקים בעיר ממש אחלה וגיחה במזג אויר טוב זה תענוג.
5. תקשורת – השתמשתי בסים אירופאי של yettel בכל הטיול שלי (והיה ממש שווה, תמורת 50 ש"ח שנרכש בחו"ל) ויש כמשהו בסגנון בשדה או שאפשר להזמין עם שליח. נראה לי שווה לנסות.
6. אוכל – קופנהגן לא זולה אבל יש שם הכל מהכל, תלוי מה אתם אוהבים… מצאתי ברחוב הראשי מסעדה אסייתית שנקראת momo wok ויש להם ראמן מדהים ומוקפצים שווים ממש (לא לשומרי הכשרות). וכמובן שהקונדיטוריה של BUKA ממש שווה.
7. אם יש לכם מספיק זמן – תבקרו במאלמו -רק צריך לעבור את הגשר המפורסם ותוך חצי שעה אתם שם. היא לא דומה לקופנהגן אבל בהחלט שווה ביקור בעיני. יש לה איזורים עתיקים במרכז ולגמרי קסם משלה. *מי שרוצה מידע נוסף על שוודיה מוזמן בפרטי.
8. טיסה– היות והמשכתי לשוודיה אח"כ גם לגוטנברג, הזמנתי טיסה לכיוון אחד מנורוו'יגן טיסה ישירה והיה מושלם. העניין הוא שהיא הגיעה לפנות בוקר ובמקרה הרכבות היו בשיפוץ כמה שעות. בקיצור.. ממליצה לכם בלילה הראשון להזמין ממש ליד השדה זה לגמרי כמה דק ברגל וגם במחיר יותר זול ויחסוך לכם התעסקות, תאמינו לי אני יודעת…
נראה לי שסקירתי את הרב.
תהנו ממש כי קופנהגן כייפית ממש!!

תודה רבה למטיילת ליאת מלכה על סיכום הטיול שלה בקבוצת המטיילים שלנו לדנמרק!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן