חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

שוק האוכל של קופנהגן (Reffen) – שוק אוכל רחוב דוכני אוכל. אחד השווקים התוססים והייחודיים. שוק ראפאן חובה – אוכל דני מסורתי, הופעות ואווירה. אז למה כל כך מיוחד להגיע? היכן מתקיין, באילו שעות ומה מומלץ לאכול בשוק? כל הפרטים כאן!

השוק ממוקם בכתובת  Refshalevej 167 Unit A, 1432 København, דנמרק.

שוק האוכל נמצא במתחם שהיה פעם מספנה, ומציע מגוון רחב של מאכלים מקומיים ובינלאומיים. השוק לא מציע רק אוכל, אלא הוא מקום מפגש ובילוי לכל דבר ועניין. 

בקיץ תוכלו למצוא שם כיסאות על חול ים , צעירים יושבים, מדברים, אוכלים וחולקים משקאות אחד עם השני, רבים פוקדים את הברים ודוכני האוכל,  

מוסיקאים מקומיים מופיעים על במות ואמנים עכשוויים שמציגים את היצירות שלהם. שוק האוכל רפן בעיקר נותן מקום ותמיכה לעסקים קטנים ומקומיים, לא תראו כאן רשתות או מסעדות גדולות. בנוסף לא תראו במתחם כלי פלסטיק.

שימו לב: הקנייה רק באשראי!

אוכל דני מסורתי

בשוק האוכל תוכלו למצוא אוכל דני מסורתי, אבל גם אוכל מכל קצוות העולם מנפאל ועד אפגניסטן,  זהו מקום של מפגש תרבויות, בעלי הדוכן לרוב הם מהגרים שיציגו לכם את האוכל האותנטי שהביאו מהבית.

תמצאו גם את הקלאסיקות של אוכל  יווני, איטלקי, הודי, מקסיקני, יפני.  וגם תוכלו למצוא דברים שלא ציפיתם לראות במדינה הקרה  דנמרק, כמו מלאווח.

יש היצע רחב של אוכל נטול גלוטן, טבעוני, צמחוני , שיספק לכם לא רק אלטרנטיבה אכילה, אלא אוכל שיגרה לכם את כל בלוטות הטעם ובאמת יהווה מענה מספק לארוחה טובה ומשביעה.

בקיץ השוק פתוח ובחורף ועונות המעבר הוא מקורה. במאמר זה נסקור עבורכם את דוכני האוכל השווים שאסור לכם לפספס בביקורכם בשוק האוכל, אנו בטוחים שתיאורי האוכל יעשו לכם חשק.

מה יש בשוק האוכל של קופנהגן

Bad Habits

הדוכן הזה כשמו כן הוא, לא בדיוק מציע מזון בריאות, אלא פינוק לנשמה, מילקשייק, וופלים וגלידה מצפון מזרח איטליה. בנוסף לטעמי גלידה חלומיים , תוכלו לקנות גם חולצות עם לוגו, כובעים וסקייטבורדים. 

Baobab דוכן אפריקאי

בבאובב מגישים מנות אפריקאיות אזוריות עם ירקות מקומיים: מנות עשירות ועשירות בירקות עם בסיס אורז ועשבי תיבול טריים מעל. עם סלט טרי בצד, ללא גלוטן ומאה אחוז טבעוני.

בין היתר תוכלו למצוא מנה של ירקות כתומים, עם בטטה, דלעת, גרגירי חומוס על בסיס אורז, אחת ממנות הדגל.

Awasana

אוכל רחוב אפגני , קרוב לוודאי שלא יצא לכם לאכול הרבה אוכל אפגני בחייכם, הדוכן המיוחד הזה ייתן לכם טעימה והצצה אל המטבח המיוחד והחם הזה,

המנות המתובלות עם מגוון רחב של טעמים מהמדינות הסובבות. ב- Awasana תמצאו מנות מסורתיות מאפגניסטן. אירוח הוא  אחד הדברים המאפיינים את התרבות האפגנית, כך שכאשר אתה פוגש את שרין בדוכן האוכל שלו,

תקבלו לא רק אוכל טעים, אלא חום, לבביות, חיוכים, אדיבות ושירות מעולה. תוכלו למשל לאכול קציצות בשר עם המון ירק ברוטב עגבניות עשיר עם פלפלים קלויים,

עם תפוחי אדמה ולצד אורז בר או עוף בגריל לצד תבשיל של שזיפים מבושלים, הריח מהסירים לא יעזוב אתכם גם בדרך הביתה.

BIG EASY 

זה דוכן  של אוכל אותנטי מניו אורלינס. תוכלו להריח ריחות שיזכירו לכם את דרום ארה"ב תוכלו לאכול בקר בגריל ושרימפס מטוגנים, או תבשיל קאג'ון גמבו.

על הכל אפשר להוסיף רטבים , כמו שרק אמריקאים יודעים לייצר, הכל תוצרת בית משלהם, המקום מציע מגוון רחב של מנות בצלחת או בכריך, התמונות והעיצוב במקום יגרום לכם לשכוח מזה שאתם בכלל בקופנהגן.

Seafood Shack 

במהלך הקיץ, באותו דוכן אוכל של ניו אורלינס, מציע מבחר מגוון של התמחויות בהשראת מאכלי הרכיכה מלואיזיאנה וניו אורלינס.

תוכלו לצפות לטעימות של מנות אותנטיות וטעימות כגון צדפות בגריל צדפות קאג'ון ושרימפס ברביקיו בניו אורלינס המוגשים ישירות מהגריל החם שילוב מושלם של תבלינים וחריפות.

Burger Anarchy

 דוכן בו ההמבורגר שולט והצ'יפס הוא אחד מהטובים שתטעמו בחייכם, פריך ולא שומני מדיי, לא דק ולא עבה מדיי.  תמצאו את הגרסאות המסורתיות של ההמבורגר וגם מתכוני המבורגר יותר מתוחכמים עם טוויסט,  בורגר אנרכיה  הוא המקום לפגוש חברים באווירה רגועה , לאכול המבורגר ולשתות בירה בסוף היום.

Crepes a la carte

דוכן צרפתי , הקרפים הצרפתיים מקבלים פרשנויות מודרניות למנה הקלאסית של קרפ א-לה-קארט. הבצק תמיד עשוי  במקום בעבודת יד מאפס והמילוי מורכב מרכיבים טריים וטעימים.

אנחנו אהבנו את הקרפ עם גבינת רוקפור, מעליה גבינה מותכת ופטריות עם רוטב פסטו ועגבניות טריות ועגבניות מיובשות כשעל הכל משוך שמן זית.

Babita Khadka Chhetris Everest

במסעדה תמצאו אוכל נפאלי  מהאווראסט , כופתאות מאודות ומרק אטריות עוף Thukpa ועד לאורז מאודה, ירקות, עוף כבוש ומרק עדשים. אם אתם סקרנים לגבי טעמי האוכל הנפאלי, ממתינה לכם גם הפתעה בתחום הקינוח.

Fish & Chips

המנה האנגלית הקלאסית, פיש אנד צ'יפס מדג דני עם ירקות פריכים ומטבל טעים. אפשר להזמין דיונון מטוגן ביתי פריך וכמובן צ'יפס.

PIZZABUS

אי אפשר לקיים שוק אוכל בלי פיצה, בדוכן האיטלקי הזה, ג'ובאני מציע פיצות שנאפות בתנור אבן אמיתי. כאן תוכלו לאכול פיצות אישיות ומשפחתיות וכריכים קלאסיים עשויים מחמצת, אך גם לטעום לחם שום שמנמן ועוד מטעמים איטלקיים, מדיי פעם הוא מפתיע בלזניה.

Goodies Factory

גודיס פקטורי יהווה את הקינוח המושלם בתום הארוחה שלכם,תוכלו לאכול שם לחמניות מתוקות מלאות בגלידה עם סירופ שוקולד, קצפת ושלל תוספות כמו גלילית במילוי שוקולד,

 ממתקים,  שוקו עם מרשמלו, הוופל של הגביע יוצא מהכלל בפריכות שלו .הבעלים מגיעים מאזור באיטליה ומציעים ג'לטו מופלאה במפעל הגודיז שאכן מספק רק דברים טובים וטעימים .

Fuego Street Food

חואן אלווארז מציג אוכל רחוב ארגנטינאי טיפוסי, שבו הבשר הוא גולת הכותרת. תוכלו לאכול סטייק,אמפנדה בעבודת יד עם מילויים שונים עם  צ'וריסו תוצרת בית לפי המתכון הסודי של סבתו של חואן. כל הבשרים מוגשים בתוך כריכים עצומים.

Holy Krapow

הדוכן הזה מגיע מתאילנד, תוכלו למצוא בה את המנה הפופולארית Pad Krapow. בשר טחון (בדרך כלל חזיר) מטוגן על אש גבוהה עם שום כתוש, צ'ילי, בזיליקום מוגש על אורז עם ביצה מעל. 

Kaburi Sushi

הדוכן מתמחה במטבח יפני ובפרט באמנות הכנת סושי טרי, ג'ואל מכין סושי מרכיבים טריים ובריאים, תוכלו למצוא גם קערות של ירקות עם דגים ותוספות .

Malawa Truck

זוהי דוגמא למגוון הרחב שתמצאו בשוק האוכל הזה, בהשראת המזרח התיכון תמצאו מלוואח, אין צורך להציג לתייר הישראלי, מדובר בעטיפות  בצק מטוגנות עם ממרחים ורטבים. ב- Malawa Truck תוכלו לקבל את המלוואח שלכם עם עוף, טבעוני או צמחוני עם מילוי חומוס, טחינה, סלסת עגבנייה וביצה קשה.

Maroc Maroc

Fouzia & Amani Mouna מגישה מעדנים מהמטבח המרוקאי המשובח שאינו זר לחיך הישראלי. אז אם פספסתם את ארוחת שישי עם הקוסקוס של אמא,

תוכלו למצוא כאן  קוסקוס עם מרק ירקות עשיר והמון גרגרי חומוס ופירוגים עם מילוי בשר / ירקות טעים, סלטים כמו שרק מרוקאים יודעים להכין, בלי להתקמצן על כמויות השמן

Indian Bites

דוכן אוכל אוכל הודי, לא תמצאו כאן מנות אוכל עם הרבה קארי והרבה תבלינים חזקים. אלא מנות הודיות מעודנות יותר, מתאימות לחיך האירופאי, מנות שכולם יכולים לאכול!

בני הזוג מאחורי נגיסות הודיות, אטאמג'יט וגורמינדר, מכינים לחם נאן, אורז עם עוף בגריל, מרקים, מנות עם גבינה הודית פאקיר, רטבים הודיים, רוטב יוגורט, תבשילים, תפוחי אדמה ואורז בחלב קוקוס ופירות יבשים.

שאלות נפוצות בנוגע ל - Reffen - שוק האוכל של קופנהגן

השוק פתוח בין השעות 12:00-20:00  והברים פתוחים מהשעה 12:00 עד 00:00.

מומלץ להגיע לשוק  באחד מהארועים המיוחדים  ששוק האוכל מארח,  מארועי מוזיקה עם הופעות חיות ,  מוזיקאים דנים מוכשרים או אירוח של אמנים עם מוזיקת עולם .

עוד ארועים מגניבים בשוק האוכל, תוכלו למצוא  סדנאות מקומיות, מקעקעים שעושים אמנות על גופכם, ציורים ועבודות יד, תכשיטים ועוד.

האכילה היא בשולחנות, ממש כמו במסעדות, רק שכאן אתם רואים בדיוק מה קורה במטבח ולרוב האוכל מגיע הישר מהדלפק אליכם לצלחת. בשוק האוכל בהחלט יכול להיות עמוס ולכו מומלץ מאוד להזמין מקומות מראש. יש אפילו מתחמים למסיבות פרטיות למי שחוגג יומולדת או ארוע מיוחד.

המקום פתוח במהלך דצמבר, כאשר תנורי עצי יחממו אתכם ואת האווירה, אך נסגר לאחר חג מולד ועד לחודש מרץ, בשל מזג האוויר החורפי.

דוכני המזון זולים יותר ממסעדות במרכז קופנהגן.

בכל דוכן תמצאו גם תפריט טבעוני וחלופות אפשריות, ההיצע הגדול ביותר הוא בדוכן האוכל התאילנדי, תמצאו מנות מוקפץ ברוטב קארי אדום או ירוק עם טופו ושלל ירקות בשילוב עם אטריות או אורז.

גם הדוכן ההודי מציע מגוון גדול של מנות טבעוניות, רוטב קארי מסמאן צהוב ופיקנטי , עם קשיו, טופו ובטטה ועוד שלל מנות מדהימות , בכולן תצטרכו לבקש לעדן מעט את החריפות.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן