חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

אז קצת אינפורמציה על היעד המדהים הזה שעדיין לא הפך לנפוץ בקרב הישראלים (ומי היה מאמין שעוד קיימים כאלו מקומות על פני הגלובוס….)
אז לקופנהגן הגענו לסוף שבוע ארוך, שתי חברות, בסוף יוני, בעקבות הופעה של האחת והיחידה- ביונסה. חיפשנו מראש אצטדיון קטן יחסית ויעד ששתינו טרם ביקרנו בו (לא היה קל… 🙂 ) וכך הגענו לקופנהגן שהתבררה בדיעבד כהימור מוצלח במיוחד!
שילוב של אורבניות קסומה, ארכיטקטורה יוצאת דופן, אווירה מיוחדת וקולינריה מדהימה הפכו את הסופש שלנו למהנה ונהדר.
מידע מעשי-
טיסות ✈
טיסות ישירות מצאנו רק עם חברת Norwegian, בשעות גרועות במיוחד ולכן נאלצנו לסגור טיסה עם קונקשיין. בחרנו ברויאל ג'ורדניאן שהציגו את זמן הטיסה הקצר ביותר יחד עם השעות הטובות ביותר (יציאה מוקדמת וחזרה מאוחרת). חייבת לציין שבתור פחדנית גדולה הופתעתי לטובה- לא הרגשנו לרגע חוסר נעימות או אווירה עויינת בשדה ובסהכ חווית הטיסה הייתה טובה.
משדה התעופה לעיר- קיימת רכבת ישירה שמגיעה למרכז, אני תמיד נוטה לבחור באופציית המונית- כ-130 שח עלות מהשדה למרכז העיר.
לינה 🛏
ישנו ב-Radisson blue royal copenhagen, בחרנו בו בעיקר בשל המיקום המצוין (ממש מול גני טיבולי) והעיצוב הדני המשובח בו מתגאה המלון. חדרים טובים עם נוף מדהים של העיר ושירות מצוין הפכו את השהייה לנעימה במיוחד- מומלץ!
סיור בעיר: 🚶‍♂️🚶‍♀️
את היום הראשון פתחנו בסיור עם חברת sandeman שמבצעת סיורים חינמיים בכל אירופה. זהו הסיור החמישי שלי עם החברה הזו וגם הפעם לא התאכזבנו- הסיור עובר ברב נק הציון החשובות בעיר, מועבר בצורה בהירה וקולחת ומשלב במינון הנכון היסטוריה וידע מתובלים בהרבה הומור. אורך הסיור כשלוש שעות עם הפסקה קצרה באמצע ובסוף הסיור מקובל לתת טיפ יפה למדריך.
אז מה רואים? 👀
העיר עצמה לא גדולה במיוחד ונהנינו לשוטט רב הזמן ברגל, (אני לא חובבת תחבורה ציבורית ולכן פחות יכולה לתת אינפורמציה על המטרו אבל למיטב הבנתי הוא יעיל), כשהיה צורך השתמשנו במוניות שהיו די יקרות.
נקודות ציון ואתרים בעיר-
נוהאבן (Nyhavn)- בתרגום חופשי- "הנמל החדש", אחד ממוקדי הבילוי העיקריים בעיר ובעיני גם החלק היפה ביותר בה, במרכז הנמל תעלת מים בה עוגנות סירות ויאכטות עץ ובשני צדי התעלה נמצאים ברים ומסעדות. הבתים אשר לגדות התעלה עתיקים וצבעוניים וכל המקום מלא בקסם מיוחד.
שכונת כריסטיאניה (Christiania)- מכונה גם "אמסטרדם הקטנה" בשל תעלות המים החוצות אותה. אווירה טובה, שלל ברים מקומיים, מסעדות בתי קפה ועוד.
גני טיבולי (Tivoli)- פארק שעשועים קסום, נחשב ללונה פארק העתיק באירופה, מומלץ להגיע בשעות האור ולהישאר גם בשעות החושך אז הגן מקבל קסם אחר.
המגדל העגול (Rundetaarn)- תצפית נהדרת 360° על כל העיר.
טירת רוזנבורג (Rosenborg Castle)- ארמון הקיט של בני המלוכה הדנים, שנבנה במאה ה-17 ונחשב עד היום לאחת הפנינות הארכיטקטוניות של דנמרק.
בנוסף מומלץ לבקר גם בבית האופרה, ארמון אמאליאנבורג ופסל בת הים הקטנה.
מוזיאונים- הפעם לא הספקנו מפאת קוצר זמן אבל אם יש לכם זמן פנוי שווה לבקר במוזיאון לואיזיאנה לאמנות מודרנית (Louisiana Museum of Modern Art), שנמצא מחוץ לעיר במרחק של שעה נסיעה וזכה לא פעם בתואר אחד המוזיאונים הטובים בעולם. מוזיאון נוסף ששווה ביקור- המוזיאון הדני לאומנות ועיצוב.
אז מה קונים? 🛍
סטרויט (Strøget)- מדרחוב הקניות הארוך באירופה, ממנו מסתעפים ויוצאים רחובות נוספים מלאים בחנויות ובבוטיקים שווים במיוחד. תוכלו למצוא פה את כל הרשתות המוכרות וגם מותגי יוקרה, שווה לעצור בanother story שמומלצת במיוחד ואם אתן פאשניסטיות אמיתיות אל תחמיצו ביקור באחת מחנויות המותג הדני הלוהט ganni.
אז מה אוכלים? 🥂🍽
אז בתור שתי פודיות לא נשקר אם נגיד שהקולינריה של העיר הייתה אחת הסיבות שלנו לבחור בקופנהגן. העיר הפכה בעשור האחרון לאחד המקומות המעניינים בעולם כשזה מגיע למסעדות שף והיא מתהדרת בהיצע משוגע של מסעדות מישלן. לא ביקרנו במפורסמת והעוטרת שבהן- "נומה", אם אתם בעניין קחו בחשבון שזמן ההמתנה נכון לעכשיו הוא כחצי שנה…
כן בחרנו בEra Ora- מישלן בסגנון איטלקי בארוחה ה
מורחבת של 9 מנות. מדובר בחוויה יוצאת דופן ומומלצת במיוחד! אוכל מושלם, שירות יוצא דופן והכל מוקפד עד הפרט האחרון כיאה למסעדות מסוג זה. הזמנו את השולחן כחודש מראש.
לא מישלן אבל מומלצות:
Kodbyens fiskebar-
דגים ומאכלי ים, עיצוב תעשייתי ומיוחד והכל טרי וטעים.
The union kitchen-
ארוחת הבוקר הטובה ביותר שאכלנו ובהחלט מומלצת גם לשעות אחהצ והערב.
Moter- נחשבת לפיצה הטובה בעיר!
Cap horn- מטבח דני מוקפד ומומלץ
Cafe bambu-לבוקר ולבראנץ
108- מסעדת בת של הנומה, מטבח בסגנון פיוזן, אווירה מצויינת ואוכל מוקפד. חובה להזמין מקום מראש
עוד מומלץ- הרופטופ של illum, בית הכלבו הוותיק שנמצא בלב המדרחוב, תמצאו שם תצפית נחמדה, אנשים יפים, מוזיקה והרבה אווירה טובה!
קופנהגן מדהימה.
תהנו !

תודה רבה ללירון כדורי על סיכום הטיול המושלם!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן