חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

סיכום שבוע בקופנהגן עם גיחות מחוצה לה (בלי רכב), מינוס הדברים שקראתם במיליון פוסטים אחרים:
  • מלון Radisson Collection – יודע שרוב האנשים מרוצים, אנחנו טיפה התבאסנו. לקחנו חדר גדול יותר מזה הבסיסי, ככה שרובו הרגיש מרווח, אבל השירותים היו מציקים מבחינת הגודל. חוץ מזה היה יחסית רועש בלילה, אם יש אפשרות לוודא מולם שמקבלים חדר בקומה גבוהה – זה יכול להיות די משמעותי. בנוסף, אם מתכננים ללכת לישון מוקדם בשבת – יש ב23:30 זיקוקים בטיבולי ושומעים אותם ממש חזק, אז אם זאת יכולה להיות בעיה – קחו את זה בחשבון.
  • המסעדה במלון, ISSEI, לא רעה. רק כדאי לדעת שהמנות קטנות. יש בחלקן טוויסטים נחמדים, כמו עוגת שוקולד עם לבנדר.
  • הטרולים של Thomas Dambo: הקדשנו יום אחד לחפש כמה מהם. בטעות עלינו על רכבת לא נכונה, ובדיעבד הגענו ככה לאיזור יפהפה, Ishøj, שהיה בו עוד טרול שלא חשבנו שנגיע אליו (כי גוגל טען שזה מקום שאי אפשר להגיע אליו בתחבורה ציבורית). בדיעבד זה היה אחד האיזורים השווים מאלו שהיינו בהם ביום הזה
  • Reffen שווה ממש. הגענו אליו לקראת הסגירה בגשם, לא היינו בטוחים אם כדאי ועדיין היה ממש כיף.
  • למרות שלואיזיאנה זה מוזיאון, עדיף להגיע אליו ביום שאפשר להיות בחוץ, ופחות ביום סופר גשום. פשוט כי פארק הפסלים שלו ענקי ויפה נורא, וחבל לפספס אותו בגלל זה. אנחנו לא הזמנו מראש כרטיסים למוזיאון, אבל אני לא יודע אם בשעות השיא יש צורך. בכל מקרה כדאי לדעת שהמקום (והנסיעה) כלולים בקופנהגן קארד.
    לגבי זמן הביקור, זה באמת נורא אינדיבידואלי. תלוי אם רוצים לשבת לאכול שם, אם יושבים לראות וידאו ארטים, ובאופן כללי כמה סבלנות יש לך לאומנות מודרנית. הייתה שם תערוכה שממש אהבתי ורק בה היינו קרוב לשעתיים, אבל לשאר הדברים הגעתי כבר די עייף.
    נראה לי ש3 שעות זה זמן סבבה לרוב האנשים קישור גוגל מפות >> מהתחנה המרכזית לתחנת Humlebæk St ומשם 11 דק הליכה
  • נסיעה לAarhus – יש בעיר הזו ובסביבתה כמה אטרקציות מדהימות. הנסיעה מקופנהגן אליה די ארוכה (קרוב ל3 שעות ברכבת), אז אם אפשר לקחת שם לילה זה מומלץ מאוד. היינו בפארק הצבאים (כיף נורא, יש שם המון והם באים לאנשים לאכול ירקות ישר מהיד), בשוק אוכל הרחוב של העיר (אחלה) ובמוזיאון הפתוח Den Gamle By (חוויה מדהימה, אולי המקום שהכי אהבתי בטיול, שעתיים זה ממש ממש לא מספיק). אם היה לנו יותר זמן היינו גם הולכים לAros (מוזיאון לאומנות מודרנית, שימו לב לתערוכות, דברים מאוד מיוחדים) ולמוזיאון בשם Moesgaard Museum שנראה עוצר נשימה.
  • פירגון קטן לעסק מקומי – Comicgarden Galleri & Cafe. מדובר בר של בחורה צעירה, שהקומה העליונה שלו היא גלריית קומיקס. בקומה התחתונה נמצא הבר עצמו, כשהכל מלא בחוברות קומיקס ומשחקי קופסא שאפשר להעביר איתם את הזמן במקום. הכל מאוד ביתי, רגוע, ומעוצב יפה בלי תחושת מאמץ. המקום קיים רק שנה ושווה ביקור.

קישור לפוסט המקורי בקבוצת המטיילים!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן