חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

אחרי שבוע טיול בקופנהגן והסביבה הנה מס' טיפים והמלצות שפחות הופיעו בקבוצה…
1. שוק האוכל וה"חוף" REFEN. היינו בסוף שבוע שימשי והיתה אווירה מעולה. אוכל מצויין (לא לוותר על גלידת ההל בסוף), כיסאות נוח פזורים בכל מקום, קנקני סנגריה ומוסיקה טובה. שוק האוכל הטוב ביותר שהיינו בו בקופנהגן.
2. כולם מדברים על חנויות העיצוב, ה- HAY HOUSE וכו' (ובצדק). אני ממליץ להיכנס גם לאחת החנויות של Søstrene Grene – ניתן למצוא הרבה פריטים יפים ובמחירים נגישים יותר.
3. אחת החוויות היותר טובות שהיו לנו בקופנהגן – שייט עצמי בסירה של Go Boat. שכרנו סירה קטנה לשעתיים (כ- 950 כתר דני) קנינו מס' מאפים , פירות וגבינות + בקבוק יין (מאפיית אנדרסן וסופר קרובים לנק' היציאה)  והסתובבנו בתעלות (לא. אין לנו שום ניסיון קודם בהשטת סירות :-)). מומלץ מאוד ביום שימשי. רצוי להזמין מראש לשעה שמתאימה לכם.
4. אם אתם עם אוטו ויוצאים קצת מחוץ לעיר, אז תדעו שפזורים ברחבי האי טרולים של האמן Thomas Dambo (חפשו בגוגל מפות Thomas Dambo). וגם אם אתם לא יוצאים מהעיר – יש אחד כזה בכריסטיאניה.
5. אכן מוזיאון לואיזיאנה הוא מקום מרשים ויפה ושווה ביקור, אבל אני מצאתי את מוזיאון ארקן לאומנות מודרנית אפילו יותר מעניין לחובבי האמנות המודרנית. יותר צעיר ועכשווי (כמובן שלא חייב להיות על חשבון לואיזיאנה שהוא יותר קלאסי, מרשים במיקום ובגן הפסלים שלו). אם זה יום שמש – בסמוך אליו יש חוף רחצה נחמד ואפשר לעשות שם פיקניק בכיף.
6. סים – כמו בכל הנסיעות האחרונות שלי, עשיתי שימוש ב esim של AirAlo שעבד מצויין וכל הזמן עם רשת של 5G. אני הייתי שבוע עם סים של 3Giga (כולל שימוש נרחב בגוגל מפס, ווייז כשיצאנו לנסיעה מחוץ לקופנהגן, שיחות ווידאו לארץ ועוד) ונשארו לי עוד 630K. סים כזה עלה לי 9.5 דולר ואם תשתמשו בקוד הנחה שלי ASF0147 – תקבלו הנחה של 3 דולר (גילוי נאות – גם אני אקבל 3 דולר לשימוש הבא :-)). ניתן להתקין את הסים בבית לפני הנסיעה והוא יתחבר לרשת עם הנחיתה. כמובן לטלפונים שתומכים ב- ESIM.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן