חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

צעירים מחפשים חיי לילה בדנמרק? באים אל קופנהגן ורוצים מסיבות / דאנס בארים / פאבים / מועדונים? המלצות על חיי הלילה של קופנהגן, דנמרק!

אין זה סוד כי מקומות הלינה של קופנהגן יקרים יחסית, אך תוציאו פחות מאשר ברובע הבשר החביב אולטרה פופולרי, שם מסעדות וברים חדשים הפכו את האזור לרבע.

המדריך שלנו לחיי הלילה בקופנהגן מציע הצעות לכמה מהמועדונים והברים הטובים בעיר. מדריך חיי הלילה בקופנהגן RVF מספק רשימה של כל המועדונים, הברים והמסעדות הפופולריים ביותר בעיר, כמו גם מידע נוסף.

אם אתם מחפשים מועדון לילה בקופנהגן, באקן, תרבות בוקס ומועדון ממבו הם מקומות נהדרים.

ישנם מועדוני לילה אחרים בקופנהגן שיש להם קטגוריות של מועדונים שאתה צריך להכיר לפני כן

אבל אם אתה רוצה להישאר קצת אחר כך, יש שפע של ברים בריקודים ומרגישים שאתה יכול לעשות את זה. זכרו שמועדונים בדנמרק מתחילים רק בחצות, אז זה באמת יהיה לילה מאוחר. אם אתה נמצא באותו מועדון לילה ברבע אחר חצות, תגלה שזה כמו בר ריקודים. חיי הלילה של קופנהגן בהחלט ניתנים להשוואה לזו של ערים אירופיות אחרות, והסתיו הוא מרכיב מכריע בכך.

יש מקום אחד בו מובטחת לך רחבת ריקודים מלאה וסוערת בערב לימודים בקופנהגן. תמצאו גם הצעות happy hour נהדרות בסביבה נינוחה, כמו במרכז העיר או במסעדות מסוימות.

מרכז העיר הפך לאחרונה ליעד פופולרי בקופנהגן

כך שתוכלו למצוא שולחן חינם בסופי שבוע או אפילו בימי חול. למרות שידוע כי קופנהגן יקרה, לא עולה הון תועפות לברים יקרים. אם אתה רוצה להכיר עוד ערים טובות לבנות בדנמרק, נסה במקום זאת את אורהוס או אודנסה. בחר לשתף דירה או לשכור חדר למשך חודש או יותר.

נתחיל עם הקונצרטים החינמיים בנמולנד בכריסטיאניה, יעד חיי לילה פופולרי במרכז העיר קופנהגן ובמקומות אחרים בדנמרק.

ישנם גם מספר סיורים מודרכים ליהנות מחיי הלילה במרכז העיר ובאזורים אחרים של הארץ

בקרו במועדוני הלילה בשתי הערים, המציעות מוסיקה מהנה וכיף, עם מבחר אקזוטי להפליא של משקאות וקוקטיילים שישמחו את החוויה הכללית שלכם של חיי לילה מקסימים במהלך שהותכם בקופנהגן.

ידועה במסיבות הפרועות המטורפות שלה

Hive הוא גם המועדון היחיד בקופנהגן שמציע קצת יותר מחוויית המועדון הרגילה. ישנן ערים רבות בעולם בעלות חיי לילה דומים לדנמרק, אך מה שמייחד את קופנהגן הוא שיש חיי לילה שמתחילים אחרי היום מבחינה טכנית נגמר. זה תלוי בעונה ובאיזה אופן אתה מסעיר אבל זה ללא ספק אחד המקומות הטובים ביותר לשהות בבירת דנמרק. מרכז העיר עם שלל הברים והמסעדות הוא ביתם של אחד מחיי הלילה הטובים ביותר בבירתנו!

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן