חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

אחרי שבוע בעיר המדהימה הזאת (עוד מעכלים שזה מאחורינו😭) הנה ההיילייטס (בקצרה מבטיחה) שלי:
*אל תפחדו לחקור שכונות אחרות מחוץ למעגל המרכזי. היינו בדירת איירביאנבי בשכונת נורברו, ואני שמחה שלא ביטלתי. רק 2 תחנות מפרידקריקסברג במטרו. יצא לי לשהות בבניין ישן (שמור ממש, גינה ציבורית משותפת למתחם), ולראות איך המקומיים חיים..תענוג ממש. כל בוקר פתחנו בקפה caffe collective שהיה נהדר. מאפיית Meyers bageri ממוקמת על אותו הרחוב (Jaegersborggade). מומלצת, אבל ללא הקפה שלהם. ב2 הלילות האחרונים, התארחנו במלון מקסים ממש kung Arthur. ממש מול ה Lakes. יצא יחסית זול ישירות דרך האתר, הזמנה יומיים לפני התאריך.
*שייט עם חברת stromma,יציאה מved stranden. ממליצה בחום! מסתובבים בכל מיני מקומות וכך מכירים נק מעניינות בעיר. אפשר לקנות בירה ממש לפני העלייה, יש שם סטנד קטן. תביאו כובע אם יש יום שמשי:)
*המוזיאונים היחידים שביקרנו בהם היו מרכז האדריכלות הדנית DAC, ולואיזיאנה. לא הייתי מוותרת. לואיזיאנה זה משהו מיוחד! ממליצה לשבת בבתי הקפה של שני המקומות הללו.
* מסעדות:
1. משום מה, השם שלה לא עולה יותר מדי בקבוצה כאן, אבל זאת בהחלט היתה הפתעת הטיול. VAESKT. לכו, בעצם-רוצו! וואו, כל כך יפה, כל כך טעים וכן-יותר זול מלצאת למסעדה על רמה בתל אביב (שוקינג!).
2. מסעדת HOST. מסעדה פופלארית ששמה עולה כאן הרבה בקבוצה. היה טעים מאוד, לא עפנו על הקינוח. עדיין, שווה ביותר בעיקר בגלל כל המנות פינוק שאתם מקבלים בין לבין-שאחת מהן היתה אחד הדברים היותר טעימים שיצא לי לטעום (מצורפת תמונה). ממליצה לקחת את ארוחת 5 המנות, התפנקנו לרגל יום ההולדת של בן הזוג 🙂
3. מאפיית/בית קפה APOTEK 57. ממוקמת קרוב מאוד לkastellet, נחמד לעצור שם בדרך לפארק המהמם הזה. לקחתי מאפה שממלאים אותו במילוי לבחירתכם. באותו היום הציעו כרמל מלוח ומיסו והיה מושלם.
4. שוק האוכל Reffen, בית קפה La Banchina, טבילה בבריכות שליד (אם מזג האוויר מאפשר כמובן). היינו בשאר שווקי האוכל, וזה היה האהוב עלינו.
5. נקניקיית The Organic hotdog stand. ליד המגדל העגול. וואו. אכלתי 2 במכה, הייתי יכולה לקחת עוד אחת בקלות, אבל יש גבול!
*חנות פיצ'פקעס שנחמד להביא משם מזכרות לחברים/משפחה-Sostrene grene. היינו ב HAY, אישית, לא הבנתי מה הבאז סביב החנות הזאת. נחמד, לא מעבר.
הלכנו 12-15 קמ כל יום, ונהננו רק מלהסתובב ברגל. עיר מדהימה, ולמזלינו כל השבוע שהיינו שם היתה שמש והיה חם. תחבורה ציבורית נוחה ונכונה, אנשים יפים ומסבירי פנים, אוכל טוב ופארקים שלא מביישים את סנטראל פארק. פשוט תענוג. תהנו!

תודה רבה ליאנה המדהימה על סיכום טיול מושלם – לינק לפוסט המקורי >>

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן