חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

מוזיאונים בקופנהגן? מחפשים מוזיאון מומלץ או תערוכה מומלצת בעיר קופנהגן? צפו ברשימת המוזיאונים המומלצים כולל כרטיסי כניסה בהנחה!

קופנהגן מהווה בית למוזיאונים רבים לאומנות, היסטוריה, מדע ועוד. כאשר חלק גדול מהמוזיאונים יצרו לעצמם שם בינלאומי ומושכים תיירים מכל העולם.

בין אם אתם חובבי היסטוריה, מדע, טבע או אוהבי אמנות, אתם יכולים להיות בטוחים שבקופנהגן תמצאו את המוזיאונים הטובים ביותר לחוויה תרבותית עשירה. תוכלו  להשתתף בסדנאות לאמנות חזותית,להכיר תנועות כמו ריאליזם, להתעמק באמנות מודרנית, להישאר פעורי פה מול יצירה של  פבלו פיקאסו. תוכלו לשוטט בין המוזיאונים, להכיר את השמות החמים, העכשוויים ביותר בגלריה הלאומית של דנמרק  ולראות את היצירות היפות במוזיאון הדני לאמנות ועיצוב. תוכלו לחזות באוצרות  ואוספים עתיקים מתקופות קדומות או מתקופת הרנסנס. אנחנו מבטיחים לכם שאם תעקבו אחרי המאמר הזה, גם אם לא הייתם חובבי מוזיאונים, תפיקו הנאה בביקורכם ותתחילו להתאהב בקופנהגן המשמשת כמרכז תרבותי .

במאמר זה ריכזנו עבורכם את רשימת המוזיאונים המרתקים המומלצים ביותר שיש לקופנהגן להציע!

יש הנחה למוזיאונים?

 בהחלט כן, אם תרכשו את כרטיס ההנחות של קופנהגן תקבלו כניסה חינם עבורכם ל -83 אטרקציות ומוזיאונים, תחבורה ציבורית חינם וכן הנחות על סיורים, מסעדות, בתי קפה, כן תקבלו כניסות חינם עד שני ילדים עד גיל תשע. לחצו כאן לרכישת הכרטיס!

רשימת המוזיאונים המומלצים בקופנהגן

Museum of Copenhagen

(בכתובת: Stormgade 18  1555,København )

המוזיאון הממוקם בבניין היסטורי מרשים,  חייב להיות הביקור הראשון שלכם על מנת לגלות יותר מידע על עיר הבירה ועל הדנים.

סיור במוזיאון יעניק לכם סקירה היסטורית של האירועים המרכזיים, מתקופת הוויקינגים ועד שריפות והפצצות. מגוון עצום של תערוכות שיגרמו לכם לצאת אל העיר בעיניים סקרניות ורעב לראות את ההשפעות על קופנהגן כיום.

התערוכה עוברת על 14 אתרים מרכזיים. כיכרות ומבנים מפורסמים כגון הטירה סלוטשולם (Slotsholmen), כיכר העירייה שבה מתאספים עד היום אנשים לחגוג ולהפגין, בתי משפחת משפחת המלוכה שמסביב כיכר ארמון אמלינבורג (Amalienborg Palace) ועוד דברים מעניינים ומיוחדים.

התערוכה מתעדת את הממצאים הארכיאולוגיים והמוצגים ההיסטוריים המרגשים ביותר, שרידים מתקופת הוויקינגים, שלד של לוחם מימי הביניים וכן מיצג אינטראקטיבי, המציג בוידאו, צלילים, קולות את ההיסטוריה של קופנהגן עד היום, כולל מיצג עכשווי. במקום יש חנות מזכרות על מנת שתוכלו לקחת עמכם במזכרת פיסה קטנה מהעיר וכן במוזיאון שוכן בית קפה קטן וחמוד אם תרצו לסיים בקפה וקרואסון פריך.

The National Museum

(בכתובת:Ny Vestergade 10 1471 København K)

תערוכות מהתקופה הוויקינגית, ימי הביניים, הרנסנס וההיסטוריה הדנית המודרנית בתוך ארמון שנבנה בשנים 1743-44.  

המוזיאון הלאומי מתגאה באוסף עתיקות קלאסיות, אוסף מטבעות ומדליות ומוזיאון צעצועים. תערוכה על העת העתיקה הדנית כוללת אוצרות לאומיים מלפני 3,000 שנים, מתקופת הברונזה ואוסף מדהים של ממצאים ארכיאולוגיים מתקופת הוויקינגים. בחודשים יולי, אוגוסט וספטמבר מתקיימים סיורים מודרכים באנגלית.

The Museum of Danish Resistance

(בכתובת: Esplanaden 13 København 1263) 

מוזיאון המתעד את ההתנגדות הדנית במלחמת העולם השנייה, תוכלו לחזור אחורה בזמן, לפגוש דמויות היסטוריות, המוזיאון מציג את הדילמה שהיתה לדנים, האם להצטרף להתנגדות נגד הגרמנים, האם לשתף פעולה עם הגרמנים או לנסות להמשיך להיות ניטרליים.

M/S Maritime Museum of Denmark

(בכתובת: Ny Kronborgvej 1 3000 Helsingør)

מוזיאון הימי של דנמרק מציע למבקרים בו חוויה יוצאת מגדר הרגיל. כאן תוכלו למצוא תערוכות אינטראקטיביות על תפקידה של דנמרק כאומת שייטים . 

המוזיאון עטור הפרסים נכלל ברשימת ביקורי החובה של הניו יורק טיימס.  מאז פתיחת המוזיאון בשנת 2013, המקום זכה למספר פרסי אדריכלות ועיצוב. 

בעת ביקורכם תוכלו לשמוע על הטכנולוגיה שאפשרה לנווט באוקיינוסים, תוכלו ליהנות ממשחקים לכל המשפחה.ילדכם יהנו במיוחד ללמוד לנווט באמצעות כלי השייט ויוכלו לשחק בספינת החלומות.

Open Air Museum

(בכתובת: Kongevejen 100 Kgs. Lyngby 2800 )

מוזיאון Frilandsmuseet, הוא אחד המוזיאונים הפתוחים הוותיקים והגדולים בעולם המשתרע על פני 86 דונם וכולל בתים מהתקופה 1650-1940.

Louisiana Museum of Modern Art

(בכתובת: Gl. Strandvej 13 3050 Humlebæk) 

מדובר במוזיאון אמנות בינלאומי מוביל הממוקם, בפארק יפהפה. המוזיאון  מציג אוסף פסלים המשתלבים להפליא בנוף הפנורמי בפארק, המקום מעוצב עם מדשאות ירוקות, רחבה עם עצים המדמה יער, מרפסת  נוף , כאשר הפארק משמש תפאורה מושלמת לשישים הפסלים המוצבים בו .

במוזיאון ניתן לראות את אוסף האמנות המודרנית המוצג משנת 1945 ועד היום. מכל סוגי הז'אנרים בדגש על ציור ופיסול. המוזיאון מציג את הקלאסיקות של האמנות המודרנית, כמו גם אמנים ואדריכלים בינלאומיים בני זמננו. 

המוזיאון מתאים לכל המשפחה,  בין היתר הוא מציע סיורים מודרכים, הרצאות, קונצרטים, סרטים, סדנאות, ועוד. בחנות של המוזיאון תמצאו מבחר פריטים בעיצוב דני וסקנדינבי שתוכלו לרכוש ובמקום ממוקמת גם מסעדה המציעה מנות גורמה וקינוחים מתוקים, יינות מובחרים ועוד. 

Kunsthal Charlottenborg

(בכתובת: 1051 Nyhavn 2) 

המוזיאון הממוקם בבניין עתיק ומרשים, המוקף בצמחייה, מציג את אחת מהתצוגות הגדולות ביותר לאמנות עכשווית, המוזיאון הוותיק מציג אומנות מאז 1883 ועד ימינו. התערוכות משלבות פעילויות כמו שיחות אמן, הופעות, קונצרטים והקרנות וידאו.

Nikolaj Kunsthal

(בכתובת: Nikolaj Plads 10 1067 København)

המבנה במרכז העיר הוא למעשה כנסייה עתיקה לשעבר ששופצה וחודשה הממוקם במגדל ממנו משתקף אחד מהנופים השווים ביותר שיש לעיר להציע, בכנסייה מוצגת אמנות עכשווית בינלאומית והיא עוצרת נשימה .

מוצגות כ- 7-9 תערוכות דניות ובינלאומיות שנתיות של אמנים שיצירתם השפיעה על האמנות של ימינו.

יש הנחה למוזיאונים?

 בהחלט כן, אם תרכשו את כרטיס ההנחות של קופנהגן תקבלו כניסה חינם עבורכם ל -83 אטרקציות ומוזיאונים, תחבורה ציבורית חינם וכן הנחות על סיורים, מסעדות, בתי קפה, כן תקבלו כניסות חינם עד שני ילדים עד גיל תשע. לחצו כאן לרכישת הכרטיס!

SMK - The National Gallery of Denmark

(בכתובת: Sølvgade 48-50 1307 København)

הגלריה הלאומית של דנמרק הוא מוזיאון האמנות הגדול ביותר במדינה, ובו אוספים של יצירות אמנות משבע המאות האחרונות 

המוזיאון מציג את האוספים המלכותיים, המאסטרים הגדולים בתולדות האמנות, הקלאסיקה של הרנסאנס לצד יצירות עכשוויות של אמנים מודרנים. במקום נערכים סיורים מודרכים, הופעות, שיחות על אמנות, קונצרטים, סדנאות ועוד.

 אוסף האמנות המפורסם ביותר הוא של תור הזהב הדני, האוסף המקיף ביותר של אמנות עכשווית דנית במדינה – ואחד האוספים הטובים בעולם של Matisse.

במקום שוכן בית קפה המעוצב בעיצוב דני, איטלקי ואפילו יפני על ידי האמן Danh Vo, בעל השם הבינלאומי. בבית הקפה יש מאפייה והמנות הפופולריות ביותר בו הן העוגות הביתיות האיכותיות שלו אותן ניתן לאכול לצד כוס יין או קפוצ'ינו. 

Cisternerne

(בכתובת: Søndermarken 2000 Frederiksberg)

תערוכה ייחודית בקופנהגן. מדובר בחלל תת קרקעי עצום, ללא אור יום ובו עולם תת קרקעי אפל וקר , אשר היווה את מאגר המים של העיר לפני שנים רבות, אך כעת במקום לראות בורות מים, תוכלו לצפות בתערוכות אמנות ואירועים שונים ומרתקים באווירה קודרת ומיוחדת .

Danish Architecture Center

(בכתובת: Bryghuspladsen 10 1473 København K)

על קו המים של קופנהגן תוכלו למצוא את מרכז האדריכלות הדני (DAC) המציג תערוכות אדריכלות המציגות את המגמות האחרונות באדריכלות, תערוכות המתמקדות בפיתוח העיר בעשרים השנים האחרונות ומארח הרצאות, שיחות, כמו כן נערכים סיורים מודרכים בעיר, הסיור עורך כ 90 דקות, במהלכו תוכלו לראות את ההתפתחות העירונית עד לאדריכלות החדשה ביותר. תוכלו לרכוש בחנות DAC Design Shop מוצרי לייף סטייל של מותגים מובילים .

DAC Café מתפרש על שלוש מרפסות גג גדולות. מציע נופים מרהיבים של חוף הים ותפריט אוכל עשיר.

Glyptoteket

 (בכתובת: Dantes Plads 7 1556 København V)

מוזיאון האמנות, שהוקם בשנת 1888 על ידי Carl Jacobsen , כולל אוספים מצוינים של אמנות מצרית, יוונית, אטרוסקית ורומית לצד מחלקה מודרנית מהמאות ה -19 וה -20, כמו גם אמנות הצרפתית מאותה תקופה. בימי שלישי הכניסה למוזיאון חופשית.

Zoological Museum

(בכתובת:2100  Universitetsparken 15 København )

מוזיאון זואולוגי ובו תוכלו לטייל בזמן מהעבר ועד ההווה לראות ממותות, קרנפים עם צמר, צבאים ענקיים, במעבדה להיסטוריה של הטבע, תוכלו אפילו לגעת בפוחלצים, מאובנים  ובשלדים.

המקום מציג תערוכה גדולה בנושא דרווין ואבולוציה. תחקרו את מקורם של מיליוני המינים בכדור הארץ. תתעדכנו בתגליות שהמדע גילה מאז תקופתו של דרווין, ותראו ראיות המוכיחות את התאוריה המהפכנית שלו. המוזיאון מתאים למבוגרים וילדים כאחד.

שאלות נפוצות על המוזיאונים בקופנהגן

בהחלט כן, תוכלו במהלך ביקורכם להישאר מעודכנים במגמות החדשות ביותר באמנות עכשווית דנית ובינלאומית ולתמוך באמנים צעירים. לראות תערוכות של אומנות מתקופת הוויקינגים, הרנסנס, ימי ביניים לצד תערוכות של אמנות מודרנית עכשווית ובועטת.

בקופנהגן יש אוסף מדהים של מוזיאונים וגלריות. אלה כוללים אוספי מוזיאונים מסורתיים שבהם פועלים כמה מהאמנים המהוללים ביותר בהיסטוריה לצד מוזיאונים לאמנות מודרנית. 

המוזיאונים פתוחים לכל אורך השבוע, לרוב בין השעות 9:00 עד 23:00, כאשר בחלקם בימי שני עד שבת, בשעות 9:00 עד  18:00,שימו לב שהשעות משתנות בין המוזיאונים ולכן מומלץ לבדוק באתרי המוזיאונים השונים.

חלק מהמוזיאונים בהחלט מתאימים לילדים ומציעות סיורים לילדים ופעילויות אקטיביות. מומלץ לברר באתר כל מוזיאון בטרם ההגעה עם ילדים.

בהחלט כן, כל המוזיאונים כוללים חנויות מזכרות , בתי קפה, מאפיות ומסעדות המציעות מארוחות בוקר הכוללות ביצים, נקניקים, גבינות, לחמים, סלטים , ארוחות צהריים הכוללות מנת דג או בשר, פסטות וכן תפריט של ארוחות ערב, עם כוס יין ואווירה אלגנטית עם מוזיקת רקע ונופים מדהימים.

רוצה לחזור למשהו ספציפי?

עזרה בתכנון טיול לדנמרק? השאירו פרטים 👇

 

חוויה בדנמרק מתחילה כאן

דילוג לתוכן